۲۸ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۹۳۳۹۲
عالم برجسته اهل سنت پاکستان؛

حمله به عزاداران حسینی با حمایت و هدایت آمریکا صورت می گیرد

خبرگزاری رسا ـ قاری کفایت الله رییس سازمان اتحادیه اهل سنت لاهور پاکستان گفت: عوامل حمله ای که روز تاسوعای حسینی در چابهار انجام شده است به جهنم می روند.
حملات تروريستي چابهار
قاری کفایت الله، رییس سازمان اتحادیه اهل سنت لاهور پاکستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مورد حملات تروریستی چابهار گفت: حمله ای که روز تاسوعای حسینی در چابهار استان سیستان و بلوچیستان انجام شده است حرام است. هیچ وقت اسلام اجازه نداده است که بر علیه مسلمان حملات انتحاری انجام داده شود و آنها که در این گونه حملات خودکشی می کنند مستقیما به جهنم می روند.

وی ضمن محکوم کردن این حمله گفت: اسلام در جهاد کشتن و مجروح کردن غیر از محارب را جایز نمی داند و اینجا ھمه مسلمان اند و برادر ما هستند، -المسلم اخ المسلم- و سوگواران و عزاداران فرزند نبی اکرم (ص) اند. این فعل حرام است و هیچ گونه قابل توجیه نست.

رییس سازمان اتحادیه اهل سنت پاکستان گفت: کسانی که این کارها را انجام می دهند، هیچ وقت مسلمان نیستند و دشمنان اسلام اند. آنها به سرپرستی اسرائیل و آمریکا این کار را انجام می دهند. و اسرائیل و آمریکا هیچ وقت حاضر نیست که مسلمانان متحد بشوند.

کفایت الله اظهار داشت: ما در غم شهدای چابهار شریک ایم و برای آنها دعا می کنیم و این خبر ناراحت کننده است و یک حادثه حقیقتا تلخ در تاریخ ثبت شده.

خطیب برجسته پاکستان افزود: همچنین حمله صدها تن از وهابی های افراطی عربستان سعودی را محکوم می کنم و این سازش استکبار و حیله  یهودیان است که بین مسلمانان اختلاف به وجود آید و از این طریق جنایات و ظلم خودشان که در  افغانستان و فلسطین و کشورهای دیگر است مغفول واقع شود.
ارسال نظرات