۲۸ آذر ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۹۳۴۴۳
به دلیل همکاری و تبیین هدفمند سازی یارانه ها صورت گرفت؛

قدردانی رییس جمهور از علما و روحانیان

خبرگزاری رسا ـ رییس جمهور گفت: با همدلی و همراهی مردم اجرای موفق قانون هدفمند کردن یارانه ها را به افتخار بزرگی برای ملت تبدیل خواهیم کرد.
دکتر احمدي نژاد
به گزارش خبرگزاری رسا محمود احمدی نژاد، رییس جمهور پیش از ظهر امروز (یکشنبه ) در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا توصیه و صحبتی درباره کیفیت آغاز اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها دارید یا خیر، اظهار داشت: شب گذشته بار دیگر ابعاد این طرح را با مردم مطرح کردم که خوشبختانه شاهد استقبال بسیار خوبی از زمان آغاز اجرای این طرح از سوی مردم بودیم.

رییس جمهور افزود: باور من این است که با این انسجام ، همبستگی و عشق به ایران اسلامی تا آخرین مراحل اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها پیش خواهیم رفت.

دکتر احمدی نژاد با بیان اینکه همکاران من در دولت برای دریافت گزارش های مردم از نحوه اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها آماده هستند، تصریح کرد: مشکلی در اجرای این طرح وجود ندارد و مجموعه دولت نیز در کنار مردم برای اجرای موفق قانون هدفمند سازی یارانه ها همه توان خود را متمرکز کرده است.

رییس جمهور از حسن همکاری و استقبال همه اقشار مردم از جمله اهالی رسانه، صنعتگران، اصناف مختلف، رانندگان ، کشاورزان و به خصوص علما ، روحانیون و ائمه جمعه و جماعات برای روشنگری ها و تشریح ابعاد قانون هدفمند سازی یارانه ها تشکر و خاطر نشان کرد: همه مردم در اجرای این طرح سهیم بوده و خود را مسوول و صاحب کار در اجرای آن می دانند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،‌دکتر احمدی نژاد در پایان تاکید کرد: با همین همدلی و انسجام تا آخرین مراحل اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها بدون کوچکترین آسیب و با بیشترین بهره برای مردم پیش خواهیم رفت. /914/د102/ج
ارسال نظرات