۳۰ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۹۳۵۶۵

مدیر حوزه علمیه سپاهان شهر اصفهان‌ معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر منطقه چهار حوزه های علمیه خواهران در مراسم تودیع و معارفه مدیر مدرسه سپاهان شهر اصفهان‌ گفت: نظر مراجع تقلید نسبت به پیشرفت علمی و آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران مثبت است.
حجت الاسلام سيد مهدي ابطحي مدير حوزه علميه خواهران منطقه چهار
حجت الاسلام سید مهدی ابطحی، مدیر منطقه چهار حوزه‌های علمیه خواهران، روز گذشتنه در مراسم تودیع و معارفه مدیر مدرسه سپاهان شهر خاطر‌نشان کرد: نظر مراجع نسبت به پیشرفت علمی و آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران مثبت است.

وی با اشاره به سخنان حضرت آیت الله مکارم شیرازی مبنی بر حرکت رو به رشد شجره طیبه حوزه‌های علمیه‌ ابراز داشت: باید تلاش کرد‌ این حوزه علمیه روز به روز مسیر رشد و بالندگی را طی کند.

مدیر منطقه چهار حوزه علمیه خواهران در بخش دیگری از سخنان خود، به اهمیت بصیرت و بصیرت بخشی در عصر حاضر اشاره کرد‌ و گفت: اگر ‌بصیرت نسبت به مسائل اجتماعی و سیاسی در زمان امام حسین (ع) وجود داشت، هیچ‌گاه مردم با یزید بیعت نمی‌کردند.

وی همچنین بر نقش طلاب خواهر در افزایش بصیرت اقشار مختلف جامعه به ویژه در میان خواهران و خانواده‌ها تأکید کرد.

حجت الاسلام ابطحی در این مراسم که با حضور حجت الاسلام عسگری مؤسس مدرسه و تعدادی از اعضای هیأت امنا برگزار شد، با تشکر از زحمات مدیر سابق مدرسه سپاهان شهر اصفهان، در حکمی خانم رمضانیان را به عنوان مدیر جدید مدرسه صاحب الزمان معرفی کرد.‌/965/پ203/س



ارسال نظرات