۰۱ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۹۳۶۳۵
امام جمعه ویس خوزستان:

مصون ماندن از هجوم مستکبران در گرو پیروی از ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ویس خوزستان، مصون ماندن از حربه های مستکبران را در گرو پیروی از رهنمود های مقام معظم رهبری عنوان کرد و اظهار داشت: پیروی از رهنمود های مقام معظم رهبری موجب مصون ماندن انسان نسبت به هجوم دشمنان می شود.
حجت الاسلام آفرين، امام جمعه ويس
حجت الاسلام محمد علی آفرین، امام جمعه ویس خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا دراهواز، با اشاره به حفظ وحدت حوزویان و دانشگاهیان، که موجب سربلندی ایران در عرصه های بین المللی می شود، اظهار داشت: حضور پرشور حوزویان و دانشگاهیان در صحنه های عمومی موجب شد تا دشمنان احساس شکست نسبت به فتنه های خودشان کرده و در راستای جبران آن برخیزند؛ اما مقام معظم رهبری با بیانات و هدایت های حکیمانه آب زلال وحدت و یکپارچگی را بر دلهای اقشار جامعه و به خصوص حوزویان و دانشگاهیان جاری کرده و همه توطئه های شیطانی دشمنان را نقش بر آب کرد.

استاد حوزه های علمیه، با بیان این که بصیرت داشتن قشر تحصیل کرده جامعه همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده، تصریح کرد: دشمنان با ظاهر شدن در لباس خودی تلاش می کنند تا افکار دانشگاهیان و حوزویان را بر علیه یک دیگر شست و شو دهند؛ از این رو همه اقشار جامعه باید هوشیاری و بصیرت خود را حفظ کرده و در راستای افزایش آن گام بردارند.

حجت الاسلام آفرین، با اشاره به برخی از ملاک های تشخیص حق از باطل، گفت: بهترین ملاک برای تشخیص خودی از غیر خودی و دوست از دشمن، پیروی از رهنمود های مقام معظم رهبری است که موجب می شود انسان در سایسار دین از هجوم دشمنان مصون ماند.

حجت الاسلام آفرین در پایان سعادت دنیا و آخرت را در گرو پیروی از رهنمود های مقام معظم رهبری عانوان کرد و افزود: برای شکوفایی نظام و انقلاب اسلامی ایران و همچنین مصون ماندن از توطئه های دشمنان تنها با پیروی از رهنمود های مقام معظم رهبری ممکن است./945/ت303/ص
ارسال نظرات