۰۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۹۳۶۴۳
در اهوازبرگزار شد؛

همایش افتتاح طرح های آموزشی و ترویجی تبلیغ مؤسسات و خانه های قرآن روستا

خبرگزاری رسا ـ همایش افتتاح طرح های آموزشی و ترویجی تبلیغ مؤسسات و خانه های قرآن روستا در اهواز برگزار شد.
قرآن کريم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، همایش افتتاح طرح های آموزشی و ترویجی تبلیغ مؤسسات و خانه های قرآن روستا شب گذشته با حضور مهدی قره شیخلو، رییس سازمان دارالقرآن کشور در محل سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام محمد حسن بلک، مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات و مسؤولان مؤسسات قرآنی حضور داشتند.

در این مراسم حجت الاسلام بلک، با بیان این که بکار گیری قرآن کریم در تمامی مراحل زندگی حلال مشکلات است، گفت: اگر در یک جامعه دینی و اسلامی حاکمیت آن بر اساس مبانی قرآن کریم باشد آن جامعه، جامعه ای ایده آل و کارآمد می باشد.

در ادامه این همایش دکتر قره شیخلو، رییس سازمان دارالقرآن کشور، به پتانسیل های قرآنی موجود در استان خوزستان اشاره و تصریح کرد: استان خوزستان یکی از استان های کارآمد و پرتلاش در عرصه قرآنی می باشد و این استان در آینده می تواند به عنوان یکی از قطب های مهم قرآنی کشور معرفی گردد.

گفتنی است،در پایان این مراسم مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ذکر مصیبت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)پرداختند./945/پ203/ص
ارسال نظرات