۰۲ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۹۳۷۹۲
امسال؛

900 مبلغ دینی به مناطق مختلف استان خراسان شمالی اعزام شدند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلغیات اسلامی خراسان شمالی گفت: امسال بیش از نهصد مبلغ خواهر و برادر به مناطق مختلف استان اعزام شدند که این نشان از توسعه فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان است.
اعزام مبلغ
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام زین العابدین روحانی نیا، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان اظهار داشت: امروز جامعه و اقشار ما باید تلاش و همت مضاعف را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند؛ چون با تلاش و همت مضاعف می توان به توسعه فرهنگی دست یافت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: امسال بیش از نهصد مبلغ خواهر و برادر به مناطق مختلف استان اعزام شدند که این نشان از توسعه فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان است.

وی ‌با بیان این‌که سازمان تبلیغات یک نهاد مردمی است، افزود: سازمان تبلیغات یک نهاد مردمی است و به تمام معنا یکی از مهم‌ترین وظایف سازمان، سرلوحه قراردادن بصیرت و معرفت، در رأس فعالیت‌های دینی و فرهنگی است.

حجت لاسلام روحانی‌نیا همچنین از همکاری پانزده دستگاه فرهنگی با سازمان تبلیغات اسلامی استان خبر داد و افزود: وحدت رویه‌ و انسجام بین دستگاه‌های فرهنگی، فعالیت‌های فرهنگی را ترویج می‌دهد.

در ادامه این نشست حجت الاسلام بابامحمد ایزانلو، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی‌ ابراز داشت: بیش از یک‌هزارو 150هیأت مذهبی در خراسان شمالی وجود دارد که همه این هیأت‌ها امسال از مبلغ و مبلغات برخودار بودند.

وی برگزاری نشست‌های توجیهی و آموزشی، توزیع مجلات و کتب آموزشی بین مداحان اهل بیت‌(ع) و دعوت از اساتید مشهد و قم ‌با هدف ارتقای سطح دانش و آگاهی آنان را از مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده از سوی سازمان تبلیغات اسلامی استان در ماه محرم بر شمرد./966/پ202/س
ارسال نظرات