۰۲ دی ۱۳۸۹ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۹۳۸۴۲
سردار نقدی:

فعالیت بسیجیان در سال های اخیر بی نظیر بوده است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان این که در برنامه پنج ساله دوم امور محوله به بسیج سازندگی به پنج برابر خواهد رسید، گفت: از بسیج سازندگی می توان به عنوان مدل الگوی پیشرفت ایران اسلامی استفاده کرد.
سردار نقدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سردار محمد رضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور امروز در جلسه طرح هجرت سه بسیج سازندگی استان، فعالیت بسیجیان در دوره حاضر را بی نظیر دانست و گفت: ظرفیت و ویژگی های این نیروی مردمی از زمان تشکیل تا کنون بی سابقه بوده است.

وی با تاکید بر ارتقای کیفیت در امر سازندگی، اظهارداشت: از بسیج سازندگی در آبادانی مناطق مختلف کشور استفاده خوبی شده است که از آن به عنوان مدل الگوی پیشرفت ایران اسلامی می توان استفاده کرد.

سردار نقدی با بیان این که در برنامه پنج ساله دوم امور محوله به بسیج سازندگی به پنج برابر خواهد رسید، گفت: بسیج سازندگی مازندران را می توان به عنوان الگو در کشور مطرح کرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: در طول سال گذشته ۶۰۰ هزار بسیجی برای ارائه خدمت به سراسر مناطق محروم استان مازندران از طریق بسیج سازندگی اعزام شده اند که این تعداد باید در پنج سال آینده به دو میلیون و ششصد هزار نفر برسد.

سیدعلی اکبرطاهایی، استاندار مازندران، نیز در ادامه این جلسه گفت: ظرفیتی که از سوی امام راحل در بسیج بوجود آمد و با درایت مقام معظم رهبری گسترده تر شد، باعث نمایان شدن اثرات مثبت حضور این نیروی مردمی در دهه های گذشته انقلاب شده است.

وی افزود: بسیج سازندگی فرصت گرانقدری در سازندگی کشور است که باید جوانان قدرآن را بدانند چراکه در این دوران می توانند به خودباوری برسند.

طاهایی تصریح کرد: بسیج سازندگی در مازندران بایداز هم اکنون برای مشارکت حداقل ۵۰ درصد جوانان درطرح هجرت سال آینده برنامه ریزی کند.

نماینده عالی دولت در استان بر مد نظرقرار دادن اولویت سازندگی در مناطق محروم و دوردست استان تاکید کرد و گفت: بسیج سازندگی مازندران می تواند با استفاده از ظرفیت رسانه ها به برنامه ریزی در خصوص مسائل عمرانی روستاها بپردازد./950/پ202/الف
ارسال نظرات