۰۵ دی ۱۳۸۹ - ۰۰:۴۸
کد خبر: ۹۳۹۵۶
حجت الاسلام صالح:

حماسه 9 دی، تلنگر و بیدار باش مردم به خواص و نخبگان بی بصیرت بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر سیاسی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حماسه ملت ایران در نهم دی سال گذشته را به میدان پرشور دفاع از ارزش های دینی تشبیه و از این حماسه به عنوان تلنگر مردم به خواص و نبخگان بی بصیرت یاد کرد.
حجت الاسلام محسن صالحي
حجت الاسلام سید محسن صالح مدیر سیاسی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به در پیش بودن نخستین سالگرد حماسه به یادماندنی ملت ایران در نهم دی ماه سال 88، ابراز داشت: به نظر می رسد آنچه در نهم دی ماه سال گذشته اتفاق افتاد و این روز را به یک روز به یادماندنی و حماسی بدل کرد، از جهت و ابعاد مختلف قابل ارزیابی و تحلیل باشد.

وی با بیان اینکه در این روز تمام اقشار جامعه با گرایشات مختلف به صحنه آمده و از ارزش های دینی و انقلابی حمایت و دفاع کردند، ابراز داشت: تعلقات حزبی و جناحی در حماسه نهم دی ماه سال گذشته رنگ باخت و همه مردم حول محور ولایت فقیه جمع شدند و از ارزش های انقلاب و دین مبین اسلام دفاع و حراست کردند.

مدیر سیاسی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به محوریت ولایت فقیه در نظام اسلامی، تصریح کرد: ملت انقلابی ایران ارادت و عشق خاصی به ولایت فقیه و مقام معظم رهبری دارند و این مهم را در نهم دی ماه سال 88 به طور بسیار باشکوه و حماسی نشان دادند.

وی تاکید کرد: ملت ایران بارها نشان داده اند با هر چیزی که بخواهد این اصل را در معرض خطر و ضربه زدن قراردهد، مقابله می کنند و این اصل در حماسه جاویدان نهم دی ماه به خوبی رنگ واقعیت به خود گرفت.

این فعال سیاسی بیان داشت: این ادعا که مردم در نهم دی ماه بیدار شدند، ادعایی بسیار نادرست و اشتباه است، باید توجه داشت جوشش و حرکت ملت ایران قبل از نهم دی ماه نیز مشخص بود و آنها با بصیرت و هوشیاری که داشتند، همواره از کیان انقلاب و ارزش های دینی حراست و پاسداری کرده و می کنند.

حجت الاسلام صالح تصریح کرد: در نهم دی ماه رودهای خروشان ملت ایران به هم پیوسته شد و حماسه ای سراسری و به یادماندنی را خلق کرد.

وی تاکید کرد: ملت ایران همواره هوشیار بوده و هستند، این هوشیاری و بصیرت در حوادث بعد از انتخابات و فتنه نیز به عینه مشاهده شد.

حجت الاسلام صالح ادامه داد: در واقع مردم منتظر یک بزنگاه و فرصت مناسب بودند تا تلنگر و بیدارباشی به برخی از نخبگان و خواص بزنند و آنها را در مسیر انقلاب اسلامی قراردهند. /924/ت302/ج
ارسال نظرات