۰۵ دی ۱۳۸۹ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۹۴۰۵۲
عضو مجلس خبرگان رهبری:

مردم با تبعیت از رهبر انقلاب در 9 دی، پاسخ کوبنده ای به فتنه گران دادند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، تبعیت از ولی فقیه را از مهم ترین درس های حماسه 9 دی دانست و گفت: ملت انقلابی ایران در این روز با حضور حماسی خود در صحنه پاسخی قاطع و کوبنده به فتنه گران دادند.
حجت الاسلام و المسلمين محمد علي موحدي کرماني نماينده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبري


حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی موحدی کرمانی، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به فتنه سال گذشته در کشور، ابراز داشت: چند روز قبل از این حماسه عده ای از آشوبگران و فتنه گران به ارزش های دینی و اسلامی جسارت کرده و حرمت عاشورای حسینی و عزاداران امام حسین(ع) را شکستند.

وی تصریح کرد: مردم با توصیه مقام معظم رهبری بر بصیرت و هوشیاری خود افزوده بودند و به خوبی فتنه را شناختند و به بهترین شکل ممکن قیام کرده و با حضور میلیونی در صحنه فتنه گران را مایوس کرده و پاسخی قاطع و محکم به آنها دادند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، حضور حماسی مردم در راهپیمایی نهم دی ماه را بیانگر بصیرت و آگاهی آنان عنوان کرد و ابراز داشت: آحاد مختلف جامعه اسلامی ایران در این روز در سراسر کشور به صحنه دفاع از ارزش های دینی و انقلابی آمدند و وفاداری خود را به نظام اسلامی و آرمان های والای آن نشان دادند.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی کرمانی تاکید کرد: حماسه مردم متعهد و هوشیار ایران در نهم دی ماه سال 88 به جهانیان فهماند که آنها هوشیار بوده و در مقابل هر فتنه ای بیدار هستند.

وی ابراز داشت: مردم به دلیل رهنمودهای مقام معظم رهبری فهمیدند و می دانستند که فتنه گران و دشمنان نظام اسلامی چه اهداف شومی را در سر می پروراندند و این بیداری را در روز نهم دی ماه به منصه ظهور رسانده و به رخ جهانیان کشاندند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مردم باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری و آماده و بیدار باشند و در وقت خود به وظیفه عمل کنند و رسالت خود را در حراست از انقلاب اسلامی و ارزش های دینی به خوبی نشان دهند که خوشبختانه همیشه این گونه بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی کرمانی در پایان با تبیین پیام های مهم حماسه نهم دی ماه، تبعیت از ولی فقیه و رهبری را از مهم ترین پیام ها و درس های این حماسه جاویدان عنوان و تاکید کرد: خوشبختانه ملت انقلابی و بیدار ایران نیز در عرصه های مختلف این بصیرت و هوشیاری را نشان داده و همواره از ولی فقیه زمان خود تبعیت کرده و می کنند. /924/ت302/ج

ارسال نظرات