۰۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۹۴۰۹۶

نخستین جشنواره آثار پژوهشی طلاب جوان استان تهران برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ معاونت محتوایی منطقه یک حوزه های علمیه خواهران با همکاری معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران، نخستین جشنواره آثار پژوهشی طلاب جوان را در استان تهران برگزار کرد.
نخستین جشنواره آثار پژوهشی طلاب جوان استان تهران برگزار شد
منصوره ازغندی، معاون محتوایی منطقه یک حوزه های علمیه خواهران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری اولین جشنواره آثار پژوهشی طلاب جوان استان تهران به همت معاونت محتوایی منطقه یک حوزه های علمیه خواهران و با همکاری معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران، خبر داد.


ازغندی از حضور چشمگیر خواهران طلبه استان تهران در این جشنواره خبر داد و افزود: اولین جشنواره آثار پژوهشی طلاب جوان استان تهران در راستای سومین جشنواره علامه حلی حوزه های علمیه سراسر کشور در دو بخش عمومی و ویژه برگزار شد.

وی افزود: بخش عمومی این جشنواره شامل تفسیر و علوم قرآنی، علوم حدیث، اخلاق و تربیت، فقه و حقوق اسلامی، اصول فقه، تاریخ اسلام، کلام، فلسفه، منطق، ادبیات و علوم انسانی(مرتبط با حوزه دین) و بخش ویژه این جشنواره شامل منطق، ادبیات عرب، تاریخ اسلام و اخلاق و تربیت ویژه طلاب پایه های اول تا سوم، منطق، کلام، ادبیات عرب، تاریخ اسلام، اخلاق و تربیت، فقه و اصول فقه، علوم حدیث و رجال ویژه طلاب پایه های چهارم تا هفتم و منطق، کلام، اخلاق و تربیت، فلسفه، فقه و اصول فقه، علوم حدیث و رجال و تفسیر و علوم قرآنی ویژه پایه های هشتم تا سال اول درس خارج برگزار شد.

ازغندی گفت: جشنواره علامه حلی امسال، در استان های تهران، خراسان و اصفهان به صورت مستقل و در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود.

معاون محتوایی منطقه یک حوزه های علمیه خواهران در ادامه افزود: مهلت ارسال آثار تا 20 آذر ماه 89 بوده و طی این مدت 396 اثر پزوهشی از 31 مدرسه علمیه خواهران استان تهران دریافت و طی ارزیابی اجمالی این آثار از سوی هفت نفر از معاونان پژوهشی و استادان راهنمای مدارس علمیه خواهران منطقه یک، بیش از 60 درصد آثار به مرحله ارزیابی تفصیلی راه پیدا کرده که نتیجه این مرحله متعاقباً اعلام خواهد شد.

گفتنی است، آثار برتر، در سومین جشنواره علامه حلی(ره) حوزه های علمیه سراسر کشور شرکت داده خواهند شد./956/پ202/س
ارسال نظرات