۰۹ دی ۱۳۸۹ - ۲۱:۲۰
کد خبر: ۹۴۴۷۹
در سالروز حماسه 9 دی؛

اقشار مختلف مردم از مواضع انقلابی آیت الله نوری همدانی تجلیل و حمایت کردند

خبرگزاری رسا ـ همزمان با نخستین سالروز حماسه ملت ایران در نهم دی ماه، اقشار مختلف مردم در بیت حضرت آیت الله نوری همدانی حضور یافته و از مواضع انقلابی این مرجع تقلید در دفاع از انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری قدردانی و حمایت کردند.
بزرگداشت مردمي حماسه 9 دي در دفتر آيت الله نوري همداني بزرگداشت مردمي حماسه 9 دي در دفتر آيت الله نوري همداني بزرگداشت مردمي حماسه 9 دي در دفتر آيت الله نوري همداني


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در سالروز حماسه ملت ایران در نهم دی ماه سال 88، بیت حضرت آیت الله نوری همدانی میزبان اقشار مختلفی بود که به منظور حمایت و قدردانی از مواضع صریح و انقلابی این مرجع تقلید در فتنه سال گذشته در راستای دفاع از ارزش ها، انقلاب اسلامی و ولی فقیه در این مکان گردهم آمده بودند.

بر اساس این گزارش، گروه های مختلف از شهرهای مختلف کشور به همراه جمعی از مبلغان و روحانیان روز پنج شنبه نهم دی ماه، در حالی که تصاویر امام راحل و مقام معظم رهبری را در دست داشتند، در دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی حضور یافتند و با سردادن شعارهایی، افزون بر گرامی داشت حماسه ملت ایران در سال گذشته، از مواضع صریح و شجاعانه این مرجع تقلید در فتنه سال 88 حمایت و قدردانی کردند.

این گزارش حاکی است، حاضران با سر دادن شعارهایی از جمله: «مرجع با بصیرت تشکر تشکر، مرجع انقلابی خدا نگهدار تو، ای حامی ولایت تشکر تشکر و دیگر شعارهای حماسی همچون: خامنه ای کوثر است دشمن او ابتر است و خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» حمایت خود را از مواضع انقلابی حضرت آیت الله نوری همدانی اعلام و با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

حضرت آیت الله نوری همدانی نیز در این مراسم، از بصیرت ملت ایران قدردانی کرد و با حماسی خواندن حضور مردم در نهم دی ماه سال گذشته، تاکید کرد: حضور باشکوه و پرشور ملت ایران در این حماسه مشت محکمی به دهان یاوه گویان و فتنه گران بود.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم، با اشاره به موضع گیری های خود در فتنه سال گذشته، ابراز داشت: من در این حوادث بنا به وظیفه ای که احساس کردم مواضعی را اتخاذ کردم.

وی ادامه داد: بعد از این موضع گیری ها، هزاران طومار و نامه از سطح کشور به دفتر ما ارسال شد و اقشار مختلف مردم در این طومارها و نامه ها اعلام کرده بودند ما حاضریم تا آخرین قطره از ارزش های انقلاب و مقام معظم رهبری و ولایت فقیه دفاع کنیم.

گفتنی است، در پی اتخاذ مواضع صریح و انقلابی حضرت آیت الله نوری همدانی در فتنه سال گذشته، اقشار مختلف مردم در بیت این مرجع تقلید حضور یافتند، شخصیت های مختلف حوزوی و سیاسی نیز از مواضع این مرجع تقلید که در فضای غبارآلود فتنه اتخاذ شد حمایت کردند، همچنین از سراسر کشور طومارهای مختلفی در حمایت از مواضع وی به دفتر این مرجع تقلید ارسال شد. /924/پ202/ص

ارسال نظرات