۱۰ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۹۴۴۹۵
نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله:

بی بصیرتی خواص عامل فتنه های سال گذشته بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران بی بصیرتی خواص را مهم ترین عامل فتنه های سال گذشته در کشور دانست و گفت: متأسفانه هوس های دنیوی عامل لغزش این افراد شد.
بی بصیرتی خواص عامل فتنه های سال گذشته بود


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از نکا، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی، نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران، شب گذشته در اجتماع بزرگ گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی ماه در مسجد جامع این شهرستان، اظهار داشت: معیار ملت ما در نهم دی ماه سال 88 رهبری و ولایت بود و به همین دلیل این پیروزی نصیب حالمان شد.

وی افزود: باید مراقب باشیم چرا که هر زمان که از ولایت فقیه دست بکشیم از اصول انقلاب دست کشیده ایم و به بیراهه خواهیم افتاد.

حجت الاسلام گواهی بیان داشت: پیام های مهم نهم دیماه، حمایت از ارزش های دینی، تجدید پیمان با ولایت، انسجام و تحکیم ملی و افزایش بصیرت و آگاهی در جامعه بوده است و این مسائل باید در همواره تاریخ با ما همراه باشد.

وی تصریح کرد: متاسفانه فتنه سال 88، موجب ولایت گریزی در جامعه شد و ولایت پذیری را در جامعه کمرنگ جلوه داده بود، اما مردم آگاه و بصیر ما با راهپیمایی بزرگ این روز نشان دادند که همواره با ولایت خواهند ماند.

حجت الاسلام گواهی اضافه کرد: امت زمانی، ارزشمند است که تا آخر با ولایت بماند و در پناه رهبری و ولایت باشد و آنانی که نماندند، حب مال دنیا و مادیات را داشتند.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران، گفت: آن دسته از خواصی که به مرور زمان از خط ولایت خارج می شوند کسانی هستند که از اول خوب قبول نکردند و انسان هایی نبودند که حقی از آنان ضایع شده باشد.

وی ادامه داد: مردم ما در راهپیمایی برگ نهم دی ماه نشان دادند که وقتی بحث اصول انقلاب و ارزش های دینی باشد، هرگز کوتاه نمی آیند و تا آخر خواهند ماند.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران، یادآور شد: اگر مردم ما در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به موسوی رای دادند در واقع به نخست وزیر دوران جنگ رای دادند، نه به چهره نفاق، و مردم ما به امویان زمان رای ندادند.

حجت الاسلام گواهی خاطر نشان کرد: وجود 800 جانباز در طول فتنه سال 88 بیانگر فاجعه بزرگ این روز است که به دلیل بی خردی و بی بصیرتی افرادی در داخل و خارج بوجود آمد که باید جوابگو باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران، با بیان این که صدا و سیما در رابطه با فتنه 88 کم کاری کرد، یادآور شد: صدا وسیما در سطح وسیعی این فتنه را به تصویر کشید و منعکس کرد اما حرف های ناگفته فراوانی وجود دارد که نگفته مانده است و در این رابطه کم کاری شده است و باید در این رابطه روشنگری بیشتری انجام شود./950/پ202/الف

ارسال نظرات