۱۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۹۴۵۴۵
عضو مجمع روحانیان مجلس شورای اسلامی:

سران فتنه منتظر حکم قضایی باشند

خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع روحانیان مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات صریح قوه قضاییه موجب شده تا سران فتنه محکمه ای که دور از ذهن تصور می کردند، نزدیک ببینند.
حجت الاسلام سيد محمود حسيني دولت آبادي نماينده مجلس شوراي اسلامي
حجت الاسلام سید محمد حسینی دولت آبادی نماینده مردم شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شوررای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: اقدامات صریح قوه قضائیه موجب شده تا سران فتنه محکمه ای که دور از ذهن تصور می کردند، نزدیک ببینند.

وی با اشاره به اینکه دادگاه مردمی سران فتنه، رای خود برای محاکمه آنها را در 9 دی صادر کرده بود بیان کرد: سران فتنه باید منتظر صدور حکم قضایی خود باشند وگرنه رای دادگاه عموم ملت ایران برای آنها در 9 دی صادر شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینکه قوه قضاییه بنا دارد تا با مجرمان خطرناک برخوردی قاطع داشته باشد نیز اقدامی سزاوار در جهت دفع شرارت های زاده شده در فتنه 88 است که اقدامات تروریستی ریگی از آن دسته است.

وی ابرازداشت: فتنه 88 بسیاری از بدخواهان جامعه و دشمنان قسم خورده نظام را برای شرارت و شعله ور کردن آتش فتنه های اجتماعی گستاخ کرد از این رو برخورد قوه قضاییه با محکومان خطرناک اقدامی مناسب است. /955/ت302/ج
ارسال نظرات