۱۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۹۴۵۸۳
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویر احمد:

دشمن درصدد از بین بردن کرامت انسانی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: دشمنان در پی فساد جامعه و ضایع کردن کرامت انسانی هستند.
حجت الاسلام والمسلمين محمد رضا ناصري، نماينده ولي فقيه دراستان چهار محال و بختياري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویر احمد و امام جمعه شهرکرد در سفر به شهر بناب امروز در جمع طلاب حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) این شهر اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان از هر راهی برای انحراف در افکار مسلمانان و تفرقه در امت اسلامی وارد می شود، رسالت طلاب تنها در تحصیل علوم حوزوی خلاصه نمی شود.

وی با بیان این‌که طلاب رسالت مهم تحول در جامعه را بر عهده دارند، تصریح کرد: فعالیت دشمنان دین و معنویت در راستای تأثیرگذاری منفی در افکار اقشار مختلف جامعه بخصوص نسل جوان است.

امام جمعه شهرکرد خاطر نشان کرد: دشمنان در پی فساد جامعه و ضایع کردن کرامت انسانی هستند، استکبار جهانی درصدد دوری مردم از خدا، حقیقت و اصل هدف خلقت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین ناصری با تأکید بر این‌که بی تفاوتی طلاب نسبت به تبلیغات گسترده و سوء دشمنان اسلام غیر قابل قبول است، گفت: طلاب ضمن تحصیل علوم حوزوی باید افکار مردم را متوجه خدا نمایند و آنها را به سوی تعالی و تکامل رهنمون گردند.

وی خطاب به طلاب و مبلغان حاضر در جلسه با بیان این‌که متاع دنیوی در سایه توجه به متاع معنوی حاصل خواهد شد، گفت: راه کسب معنویت تمسک به نور الهی و دوری از صفات ناپسند است، از این رو باید بیش از گذشته در تهذیب نفس کوشا باشید.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویر احمد در ادامه با بیان این‌که امام راحل بر دل‌ها حکومت می کرد، اظهار داشت: سبب تأثیرگذاری انفاس قدسی امام خمینی(ره) عبادت، اطاعت خدا و ترک هوای نفس و در یک کلمه خودسازی برای پیمودن راه ترقی و کمال بود.

وی افزود: آن فقیه فاضل و مجاهد در همه تصمیم گیری های خود رضایت الهی را مد نظر قرار داد و در طول زندگی قدمی برای خود برنداشت تا جایی که حتی دشمنانش نیز بر کمالات والای ایشان صحه گذاشتند./935/پ202/س
ارسال نظرات