۱۳ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۹۴۶۹۶

همایش حجاب، چیستی و چرایی در اهواز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ کانون بسیج اساتید دانشگاه علوم‌پزشکی جندی‌شاپور اهواز، همایش حجاب، چیستی و چرایی را در این شهرستان برگزار می‌کند.
حجاب و عفاف
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، همایش حجاب، چیستی و چرایی؟، به همت کانون بسیج اساتید این دانشگاه، هشتم اسفندماه برگزار خواهد شد.

این همایش، در محورهای فلسفه حجاب از دیدگاه قرآن و سنت، حجاب از دیدگاه اندیشمندان اسلامی، حجاب در ادیان الهی و تمدن‌های بزرگ، حجاب و توسعه فرهنگ عفاف، حجاب، عفاف، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و نقش رسانه در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، در اهواز برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این همایش، می توانند تا دهم بهمن‌ماه جاری، اصل مقالات خود را به نشانی پست الکترونیکی asatidbasij@yahoo.com ارسال کنند.

این همایش با همکاری دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان، استانداری خوزستان، معاونت دانشجویی‌ فرهنگی و کانون بسیج دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 06113330961 تماس برقرار و یا به وب‌سایت www.ajums.ac.ir مراجعه کنند./945/د102/ص
ارسال نظرات