۱۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۹۵۰۰۱
سرپرست فرمانداری آبادان:

دشمن قدرت گسستن وحدت ملت با ولایت را ندارد

خبرگزاری رسا ـ سرپرست فرمانداری آبادان اظهار داشت: دشمن در فتنه 88 به این نتیجه رسید که دسیسه های خود در زمینه براندازی نظام و تضعیف ولایت فقیه، همواره ناکام مانده و هرگز قدرت از بین بردن وحدت ملت با ولایت را ندارد.
ملت و ولايت، مردم و رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حمید قناعتی، سرپرست فرمانداری آبادان، روز گذشته در نشست هماهنگی ستاد گرامی داشت دهه فجر این شهرستان، با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه تر جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: همه دستگاه‌ها، نهادها و ادارات باید حضوری فعال و پرنشاط را در برنامه‌های گرامی‌داشت این ایام خجسته داشته باشند تا شاهد دهه فجری در خور و شأن انقلاب شکوهمند اسلامی ایران باشیم.

وی در ادامه سخنان خود، از تشکیل 16 کمیته در ستاد برگزاری گرامی داشت دهه فجر آبادان خبر داد و گفت: همه کارها و برنامه های گرامیداشت دهه فجر با هماهنگی و همکاری نهادهای اجرایی و فرهنگی آبادان در میان 16 کمیته تقسیم شده است و این کمیته ها به انجام کارهای مختلفی می‌پردازند؛ علاوه بر این رسانه‌ها نیز نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری را در این رابطه برعهده دارند و می توانند با اطلاع رسانی صحیح و پوشش گسترده خبری برنامه ها با کیمته های 16 گانه همکاری و همیاری داشته باشند.

قناعتی تصریح کرد: رسانه‌ها با پرداختن به سوژه‌های جدید و مناسب این ایام، زمینه تهییج احساسات مردمی در خصوص شرکت در آیین‌های این دهه مبارک را فراهم کنند.

وی اضافه کرد: مهم‌ترین برنامه دهه فجر راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن است که باید زمینه مشارکت همه مردم و مسؤولان را در آن فراهم کرد؛ در راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته یکی از بی‌سابقه‌ترین حضور مردم در راهپیمایی‌های دوران انقلاب رقم خورد و مردم جهان شاهد مشارکت بسیار بالای مردم ایران در این آیین بودند.

سرپرست فرمانداری آبادان افزود: امسال نیز باید نسبت به این مسئله اهتمام ویژه‌ای انجام شود تا مشارکت مردم همانند شور و حضور 22 بهمن 88 باشد و قطعا حضور پرشور و آگاهاه مردم نا امیدی دشمنان نظام اسلامی را به همراه خواهد داشت.

قناعتی با بیان این که ترنم عطر پیروزی انقلاب اسلامی در حال استشمام در فضای کشور است، ابراز داشت: طرح شوم براندازی نظام مقدس اسلامی از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب در دستور کار دشمنان قرار گرفت و همواره به صورت های گوناگون در این راه تلاش کرده‌اند که با درایت مقام معظم رهبری و بصیرت ملت ایران توطئه ها و نقشه های دشمنان با شکست مواجه می شود.

ادامه داد: علیرغم خواست همه دشمنان، انقلاب متولد و اراده خداوند برای ثمردادن این انقلاب بر همه خواسته‌های معاندین غالب شد؛ انقلاب اسلامی به اقصی نقاط دنیا صادر نیز شده و این امری ملموس در تمام کشورهاست.

وی اضافه کرد: دشمن در فتنه 88 به این نتیجه رسید که دسیسه های خود در زمینه براندازی نظام و تضعیف ولایت فقیه همواره ناکام مانده و هرگز قدرت از بین بردن وحدت ملت با ولایت را ندارد و ملت با غیرت و ولایتمدار ایران همواره پشتیبان و مدافع ولی فقیه و رهبری خود خواهند ماند.

سرپرست فرمانداری آبادان تصریح کرد: باید شیرینی پیروزی انقلاب اسلامی را در کام همه ملت و به‌ویژه نسل امروز تازه کرد و مبادا آن روزهای به یاد ماندنی با گذر زمان فراموش شوند./945/پ202/ص
ارسال نظرات