۱۷ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۹۵۰۲۲
آیت الله جنتی:

خدمات قوه قضاییه نباید با یک اشتباه قاضی زیر سوال رود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله جنتی امام جمعه موقت تهران گفت: نباید با اشتباه یک قاضی در محکوم کردن یک فرزند شهید که مطلبی در باره یک مجرم فراری نوشته است خدمات دیگر قوه قضاییه را زیر سوال برد.
آيت الله جنتي
به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا آیت‌الله احمد جنتی در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه قوه قضاییه در حال حاضر به خوبی کار می کند اظهار داشت: البته در این حوزه مشکلاتی هم دارد که از آن جمله می توان به اشتباه یک قاضی در مجرم کردن یک فرزند شهید که در باره یک مجرم فراری مطلبی زده بود اشاره کرد.

وی افزود: البته حوزه ریاست آن هم در قوه قضاییه حوزه پرکاری است ولی نباید با اشتباه صورت گرفته قوه قضاییه را زیر سوال ببریم چون مسؤولان قوه قضاییه هم از اتفاق پیش آمده خوشحال نیستند.

آیت الله جنتی با اشاره به موضوع هدفمندکردن یارانه ها تصریح کرد: این موضوع چند روزی است که آغاز شده است که باید جلوتر رود و برای پیشرفت در آن هماهنگی بیشتر مردم، دولت، قوه قضاییه و مقننه هم لازم است.

وی ادامه داد: اگر نقدی به عملکرد دوات در اجرای این قانون وجود دارد باید به صورت دوستانه گفته شود که دولت هم آمادگی دارد که نقدها را بپذیرد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه همه دستگاه ها باید برای اجرای این طرح کمک کنند خاطرنشان کرد: متأسفانه دیده می شود که در این شرایط که باید قانون هدفمندکردن یارانه ها به خوبی اجرا شود احضار وزرا به مجلس بیشتر شده است.

وی تصریح کرد: این احضاریه ها وقت وزار را می گیرد چون این وزیر باید 10 تا 20 ساعت برای هر احضاریه وقت بگذارد در حالی که باید وقت و انرژی خود را برای اجرای هر چه بهتر این قانون بگذارد.

آیت الله جنتی در ادامه با اشاره به فرارسیدن 19 دی گفت: این روز روز بزرگی است که در آن توهینی که روزنامه اطلاعات به امام خمینی (ره) کرد که تعدادی مردم قم در اعتراض به این موضوع مجروح شدند.

وی در باره کشتی آسیایی عزیمت کرده به غزه نیز اظهار داشت: بالاخره یک مرحله از حصر 5 ساله غزه شکسته شده است و این موضوع جای خوشحالی دارد که حصر اشراری چون رژیم غاصب اسرائیل و مصر شکسته شد.

آیت الله جنتی با اشاره به موضوع منع حجاب دختران در مدارس آذربایجان خاطرنشان کرد: در حالی که مردم می خواهند حجاب داشته باشند دولت این کشور مانع شده است که ما این موضوع را محکوم می کنیم و از دولت این کشور می خواهیم که در این موضوع تجدیدنظر کند./956/پ201/ص
ارسال نظرات