۱۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۹۵۱۱۲
مقتدی صدر ضمن تاکید بر همکاری با دولت:

در برابر اشغالگران مقاومت می کنیم

خبرگزاری رسا ـ رهبر جریان صدر خواستار اخراج اشغالگران از خاک عراق شد و تاکید کرد که با شیوه های مختلف به مقاومت در برابر اشغالگران ادامه می دهیم.
مقتدي صدر
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق که پس از سه سال دوری از کشور به دلیل ادامه تحصیلات حوزوی هفته گذشته به عراق بازگشت، صبح امروز در جمع هزاران تن از اعضا و طرفداران این جریان در نجف اشرف، بر لزوم همکاری با دولت جدید تاکید کرد و گفت: باید زمینه های فعالیت دولت در زمینه های مختلف خصوصا امنیت و خدمت رسانی به شهروندان به سرعت فراهم شود و در صورتی که در جهت خدمت به مردم تلاش کنند ما نیز با آن همراه خواهیم شد و در غیر اینصورت به اصلاح دولت خواهیم پرداخت.

وی خواستار خروج سریع اشغالگران از خاک عراق شد و افزود: ما با شیوه های مختلف به مقاومت علیه اشغالگران ادامه خواهیم داد و دستهایمان تنها آنان را هدف قرار می دهد و به هیچ وجه به شهروندان عراقی تجاوز نمی کنیم.

سید مقتدی صدر تاکید کرد: اشغال برای عراق کافی است و از دولت که پیش از این قول داده بود اشغالگران را از کشور خارج کند می خواهیم تا به قول خود وفادار باشد و زمینه های اخراج بیگانگان را فراهم سازد.

رهبر جریان صدر دولت را به آزادی زندانیان بی گناه دعوت کرد و اظهار داشت: دولت باید زندانیان بی گناهی که تنها اتهام آنان مقاومت در برابر اشغالگران است را آزاد سازد.

وی ترور مسوولان و رهبران امنیتی را محکوم کرد و بیان داشت: ملت عراق ملتی یکپارچه است و راهی جز برادری و مهربانی با یکدیگر ندارد و هیچ کس نمی تواند کینه و نفرت در کشور را بپذیرد.

حجت الاسلام صدر ادامه داد: ترورهای صورت گرفته در عراق محکوم است و همه در کنار یکدیگر قرار گرفته و امنیت را به کشور بازگردانند./980/گ
ارسال نظرات