۲۰ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۹۵۳۰۷

گردهمایی معاونان تبلیغ حوزه علمیه آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه قم در آذربایجان شرقی از گردهمایی معاونان تبلیغ حوزه های علمیه این استان خبر داد.
حجت الاسلام صفايي، مدير حوزه علميه سفيران هدايت تبريز
حجت الاسلام میکائیل صفایی، مسؤول دفتر معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم در آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: گردهمایی معاونان تبلیغ حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی هفته آینده در تبریز برگزار خواهد شد.

وی افزود: این گردهمایی با حضور آیت الله شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و نمایندگان معاونت تبلیغ در شهرستان های استان همراه خواهد بود.

حجت الاسلام صفایی ساماندهی اعزام مبلغ، ایجاد هماهنگی، تعامل و هم اندیشی در خصوص مسائل تبلیغی و همچنین شناسایی مناطق تبلیغی جدید استان را از اهداف مهم این گردهمایی برشمرد.

وی ادامه داد: با تدوین نقشه تبلیغی ضمن نیازسنجی و طبقه‌بندی مسأله تبلیغی استان، دورافتاده‌ترین و صعب‌العبورترین مناطق آذربایجان شرقی نیز از وجود معنوی روحانیان و مبلغان بهره‌مند شده‌اند.

حجت الاسلام صفایی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: به زودی مدیریت رسانه و فرق در دفتر معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم در آذربایجان شرقی راه‌اندازی و شروع به فعالیت خواهد کرد.

مسؤول دفتر معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه قم در آذربایجان شرقی همچنین از اعزام 483 مبلغ بومی و غیر بومی به مناطق مختلف استان همزمان با ماه محرم خبر داد و گفت: 360 نفر از این تعداد اعزامی از حوزه علمیه قم و بقیه از طلاب و روحانیان استان آذربایجان شرقی هستند.

وی گفت: افزون بر این تعداد، همزمان با آغاز محرم 1400 روحانی نیز از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برای‌ تبلیغ اعزام شدند./935/پ202/س
ارسال نظرات