۲۴ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۹۵۶۷۵
حجت‌الاسلام صدیقی:

دستگیری عوامل ترور دانشمند هسته ای اسطوره اطلاعاتی موساد را شکست

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران گفت: دنیا فکر می کرد که ر‍‍ژیم غاصب اسرائیل با کمک امریکا سنگر بتونی اطلاعاتی دارد که نفوذناپذیر است اما سربازان امام زمان(عج) این اسطوره را شکستند.
حجت الاسلام کاظم صديقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در خطبه های این فته نماز جمعه تهران با بیان اینکه اولین مناسبت هر جمعه یاد امام زمان (عج) است اظها داشت: ما آقایی داریم که وعده داده شده و قرار است روز جمعه ای تشریف بیاورند و در هر جمعه ای انسان احساس خلاء می کند و این جمع شدن‌ها آماده کردن زمینه ظهور حضرت است.

وی افزود: دومین مناسبت این است که امروز سالروز امامت جمعه رهبر معظم انقلاب از ناحیه حضرت امام خمینی(ره) است و این افتخار برای تهرانی هاست که امام جمعه آنها نائب امام زمان (عج) است.

حجت‌الاسلام صدیقی تصریح کرد: مسأله دستگیری عوامل موساد و عوامل ترور یکی از برجستگان کشور موضوع بسیار مهمی است که هیچ کس نمی دانست در بین اساتید دانشگاه های ما چهره های عرشی وجود دارند که نقطه های عطف تحول علمی و معنوی جهان هستند.

وی اضافه کرد: این بزرگان گمنام بودند و خدای متعال به دست شرورترین انسانها آنها را از قفس دنیا آزاد کرد.

حجت‌الاسلام صدیقی با بیان اینکه علوم هسته ای و دانشگاهی که شهادت دارد اسارت ندارد ادامه داد: خداوند در کمین ستمگران است و از سربازان گمنام امام زمان(عج) که اسطوره اطلاعاتی موساد ا شکستند تشکر می کنیم.

وی گفت: دنیا فکر می کرد که ر‍‍ژیم غاصب اسرائیل با کمک امریکا سنگر بتونی اطلاعاتی دارد که نفوذناپذیر است اما سربازان امام زمان(عج) این اسطوره را شکستند و آن عمل پیچیده را کشف کردند.

امام جمعه موقت تهران یادآور شد: این مایه ننگ بشریت است که سازمان‌هایی مانند سازمان ملل و شورای امنیت می بینند که دنیای غرب به ویژه امریکا از رژیمی که اصل و وجودش نامشروع است و فقط ساخته شده تا شاخی باشد که شکمهای ملتها را پاره کند و اخیرًا چهره کریه خود را با شهیدکردن دانشمند هسته ایمان نشان دادند دست روی دست گذاشته اند و کاری نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه دی ماه برای ایرانیان خاطرات دلنشینی دارد خاطرنشان کرد: 19 دی قیام مردم فم نقطه عطفی برای تضعیف استکبار و شارژی برای موتور انقلاب بود.

حجت‌الاسلام صدیقی با اشاره به 9 دی نیز اظهار داشت:‌ اهمیت این روز بزرگ کمتر از پیروزی 8 ساله دفاع مقدس نیست و ملت ایران در جنگ نرمی که در دنیای استکبار و خارج کشور برنامه ریزی شده بود و عده ای بازی خورده در داخل به میدان آمدند پیروز شد.

وی اضافه کرد: 8 ماه خسارت های داخلی، بردن آبروی نظام، اهانت به مقدسات و مقابله با خط امام خمینی(ره) و جسارت اینکه حرکت امام دیگر دوام ندارد را دست خداوند متعال در 9 دی که از آستین ملت هوشیار ایران بیرون آمد باطل کرد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت عمار یاسر نیز گفت:‌ عمار یاسر از خواص بود و نقش مهمی در بصیرت دادن در زمان فتنه داشت آنقدر که وقتی 500 قرآن در مقابل امیرالمونین علی (ع) بالا می‌رود وجود عمار شاخص می‌شود که در کدام طرف قرار گرفته است.

وی افزود: شهادت عمار آنقدر برای حضرت علی(ع) گران تمام شد که ایشان برای شهادتش آرزوی مرگ کردند.

امام جمعه موقت تهران در خطبه های اول نماز جمعه تهران با اشاره به اینکه گناه خدا را ناراضی و ترگ گنان خدا را خشنود می‌کند اظهار داشت:‌ روز برای انسان مایه غفلت است که خوشا به حال کسی که رفت و آمدهایش و زور و زر دنیا او را از یاد خدا باز ندارد.

وی گفت: بازی‌های سیاسی و داد و ستدهای شیطانی انسان را از یاد خدا باز می دارد و خانه امن آخرت مخصوص کسانی است که انگیزه قدرت طلبی ندارند و اهل فتنه نیستند.

حجت‌الاسلام صدیقی خاطرنشان کرد: مومن در دنیا غریب است و اینجا محل ماندن او نیست لذا نباید در این غربت چند روزه از هم غافل و بیگانه باشیم./956/پ201/ص
ارسال نظرات