۲۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۹۵۷۳۷
آیت الله نجفی:

دولت باید از تجربه دوره گذشته استفاده کند

خبرگزاری رسا ـ یکی از مراجع تقلید نجف اشرف بر لزوم انتخاب افراد کارآمد و خبره برای وزارتخانه های باقیمانده تاکید کرد و دولت را به استفاده از دوره گذشته دعوت کرد.
آيت الله بشير نجفي
به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف طی بیانیه ای، بر لزوم انتخاب افراد کارآمد، خبره و پاک برای پستهای وزراتی باقیمانده دولت تاکید کرد.

در این بیانیه آمده است: دولت باید به این امر مهم توجه داشته باشد که از تجربه دوره گذشته استفاده کرده و افراد مناسب را در پستهای مناسب قرار دهد و انتخاب وزرای باقیمانده دولت باید بر اساس تجربه، کارآمدی و پاکی صورت گیرد و حکومت موظف است تا این سه بند را برای همه پستهای دولتی در سراسر کشور اجرا سازد.

وی افزود: سیاستمداران باید آنچه را که باید طی این یکسال برای کشور انجام می دادند ولی به دلیل مذاکرات و کشمکشهای سیاسی از دست دادند جبران نمایند و با حضور فعال در میان مردم با واقعیتهای جامعه آشنا شوند و تا با همکاریهای دو جانبه به پیشرفت کشور خدمت کنند.

آیت الله نجفی خواستار حفظ طبیعت دینی در عراق شد و تصریح کرد: حفظ طبیعت دینی که در سراسر عراق وجود دارد، فعال سازی نقش قانون در جامعه و قصاص عناصر فاسد که همچنان در حال نفوذ در ریشه و اساس کشور است باید توسط همه رعایت و مورد اهتمام قرار گیرد./980/گ
ارسال نظرات