۲۷ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۹۵۸۶۱

مراسم گرامیداشت دهه فجر در مساجد خراسان شمالی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ کارشناس امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری مراسم بزرگداشت دهه فجر در مساجد این استان خبرداد.
دهه فجر


سید ناصر حسینی، کارشناس امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، گفت: به مناسبت بزرگداشت سی و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مراسم بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در 32 مسجد این استان برگزار می شود.

وی اظهارداشت: برگزاری مسابقات فرهنگی، تجلیل از فعالان مساجد، برگزاری گفتمان و نشست های پرسش و پاسخ، توزیع بسته های فرهنگی، خاطره گویی و معرفی ایثارگران عرصه انقلاب اسلامی بخشی از برنامه های این مراسم است.

حسینی با اشاره به اهمیت آگاهی بخشی و ارتقای بصیرت به ویژه در بین نسل جوان و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، خاطرنشان کرد: برگزاری میزگرد هم اندیشی سیاسی و فرهنگی با حضور نخبگان و فرهیختگان و بهره مندی از قابلیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد از دیگر برنامه های دهه فجر امسال است.

وی ادامه داد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم در قالب طرح تلاوت نور در مساجد استان، برگزاری نشست های تخصصی بصیرتی از سوی مربیان به صورت چهره به چهره ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان با هدف آشنایی هرچه بیشتر آنان با ارزش های انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های تدوین شده است./966/ت 303/ع

ارسال نظرات