۲۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۹۶۰۱۴

آیت‌الله نوری همدانی موضع گیری‌های خود در جریان فتنه 88 را نوعی انجام وظیفه توصیف کرد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی نسبت به فعالیت فرقه ضاله وهابیت در کشور هشدار داد و خواستار اتخاذ تدابیر مناسب از سوی مسؤولان جهت مقابله با این گروهک تکفیری شد.
بزرگداشت مردمي حماسه 9 دي در دفتر آيت الله نوري همداني


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید ظهر چهارشنبه در دیدار با فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ادارات و نهادهای کشور، نسبت به فعالیت گروه های منحرف از جمله وهابیون در برخی نقاط کشور هشدار داد.

وی بیان داشت: وهابیون در برخی از استان‌های کشور با صرف هزینه های زیاد که از دولت عربستان می‌گیرند مشغول فعالیت، تبلیغ و تربیت نیرو هستند که باید در این خصوص هوشیار بود.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی، وهابیون را دشمن اهل بیت(ع) و اسلام دانست و با انتقاد از اقدامات افراطی این گروه، گفت: درد است که در کشور ما وهابیت مشغول فعالیت است.

وی ابراز داشت: اگر وهابیت در کشور نفوذ کرد بسیار خطرناک خواهد بود، ما باید با اتخاذ تدابیر مناسب و فعالیت های لازم با این گونه اقدامات مقابله کنیم.

این مرجع تقلید در ادامه از نقش بسیج در پیروزی، حفظ و تداوم انقلاب اسلامی به نیکی یاد کرد و بیان داشت: بسیج در هشت سال دفاع مقدس و سایر عرصه ها افتخارات بسیار خوبی را کسب کرده است.

وی عشق و ایمان به خداوند را رمز اصلی موفقیت بسیجیان در عرصه های مختلف دانست و با بیان اینکه تا انقلاب پابرجا است بسیج نیز برقرار خواهد بود، ابراز داشت: با اتکا به همین روحیه است که جوانان و دانشمندان ایران فناوری های هسته ای را به دست آورده‌اند و در سایر عرصه ها نیز دستاوردهای بیشماری را کسب کرده‌اند.

این استاد حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود به تحلیل و بررسی فتنه سال 88 پرداخت و موضع گیری های خود در این حوادث را نوعی انجام وظیفه توصیف کرد و گفت: خوشبختانه ملت ایران نیز در این فتنه با بصیرتی که داشتند به میدان آمدند و حمایت خود را از ولی فقیه و ارزش های انقلابی و دینی نشان دادند.

حضرت آیت الله نوری همدانی در پایان سخنان خود، با اشاره به جایگاه و موقعیت نظام اسلامی، مردم، ارزش های دینی و ولایت فقیه را از مهم ترین ارکان نظام دانست و بر ضرورت توجه ویژه مسؤولان به مردم به ویژه محرومان تاکید کرد. /924/پ202/ع

ارسال نظرات