۳۰ دی ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۹۶۱۳۲
تولیت آستانه مقدسه حرم مطهر حضرت معصومه:

تولی و تبری یکی از رسالت‌های مهم‌ فراروی رسانه است

خبرگزاری رسا ـ تولیت آستانه مقدسه حرم مطهر حضرت معصومه (س) تولی و تبری را به عنوان یکی از رسالت‌های مهم‌ فراروی رسانه دانست و گفت: در کنار بحث خداشناسی، برای حفظ مؤمنین باید موضوع دشمن‌شناسی را نیز در دستور کار خود قرار دهیم تا گرفتار فتنه‌ها و شکسته‌ شدن خط قرمزها نشویم.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد سعيدي امام جمعه قم
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سعیدی، تولیت آستانه مقدسه حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دیدار با مدیران رادیو معارف با طرح مساله مجتهد پروری در حوزه به مساله‌ای مهم در این خصوص اشاره کرد و گفت: یک طلبه ضمن این‌که اقوال و انظار فقها و مجتهدین را بررسی ومطالعه می‌کند باید به این باور برسد که این آخرین و همه حرف نیست.

تولیت آستانه مقدسه در ادامه در حوزه رسانه نیز به همان نکته اساسی در بحث مجتهد پروری اشاره کرد که این تفکر را که باید در تولید محصولات رادیویی و تلویزیونی حتماً موسیقی جا داشته باشد را باید کنار گذاشت و راه‌ها مختلف دیگر را تجربه کرد.

وی در ادامه به بحث تولی و تبری به عنوان یکی از رسالت‌های مهم‌ فراروی رسانه پرداخت و گفت: در کنار بحث خداشناسی، برای حفظ مؤمنین باید موضوع دشمن‌شناسی را نیز در دستور کار خود قرار دهیم که در این راه استفاده از آموزه‌ها و درس‌های قرآن، باید سرلوحه کار ما باشد تا گرفتار فتنه‌ها و شکسته‌ شدن خط قرمزها نشویم.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی سخنی از مقام معظم رهبری را در باره برکات حضور دو خواهر و برادر بزرگوار، حضرت امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) بیان نمود که ایشان فرمودند: هیچ خدمتی و هیچ نعمتی بالاتر از این برای ایران نمی‌توان پیدا کرد الا پیدایش نهضت انقلاب اسلامی که مرهون این خواهر و برادر است و مرکزیتش هم با قم است و هیچ نعمتی در این نظام و این انقلاب و ایران بالاتر از این نیست الا تثبیت و استمرار شیعه که به برکت حضرت فاطمه معصومه (س) و برادر بزرگوارشان ایجاد شده است.

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام لطفی‌نیاسر مدیر رادیو معارف نیز ضمن گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های رادیو آمادگی رادیو معارف را برای پخش زنده دعای ندبه از حرم مطهر اعلام کرد.

همچنین ایشان درخواست کارکنان رادیو را برای حضور در جمع خادمان افتخاری حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) به اطلاع تولیت آستانه رساند. /901/د102/ص
ارسال نظرات