۰۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۹۶۱۵۸
رییس سازمان بازرسی کشور:

انقلاب اسلامی دسیسه‌های دشمنان را به ادبیات انسانی و فرهنگی تغییر داد

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بازرسی کشور، انقلاب اسلامی را منشأ بسیاری از تحولات جهانی دانست و گفت: انقلاب اسلامی با حضور موثر خود در عرصه های بین المللی همه دسیسه‌های دشمنان را خنثی کرده و آن را به ادبیات انسانی و فرهنگی تغییر داده است.
مصطفي پور محمدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام مصطفی پور محمدی، رییس سازمان بازرسی کشور، روز گذشته در جلسه شورای اداری استان در ساری، فرصت شناسی و شکار فرصت‌ها را از شاخص‌های مدیریت استراتژیک دانست و گفت: انقلاب اسلامی توانسته در عرصه جهانی و بین‌المللی موقعیت‌های فراهم شده را به خوبی رصد کند و در جهت مکتب انقلابی‌مان به خدمت بگیرد.

وی با بیان این که موقعیت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی با مدیریت امام راحل و مقام معظم رهبری به دست آمده است، افزود: روشن‌بینی معنوی و الهی امام راحل در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن بسیار تعیین کننده بود.

حجت الاسلام پور محمدی، انقلاب اسلامی را منشأ بسیاری از تحولات جهانی و منطقه ای دانست و خاطرنشان کرد: نهضت اسلامی که با رهبری مرجعیت دینی و همراهی ملت ایران به پیروزی رسید امروز در دنیا مورد توجه ملت های آزاده دنیا قرار گرفته است.

وی با بیان این که این مسأله چالش بزرگی را در جهان برای استکبار جهانی ایجاد کرد، ادامه داد: انقلاب اسلامی با حضور موثر خود در عرصه های بین المللی همه دسیسه‌های دشمنان را خنثی کرده و آن را به ادبیات انسانی و فرهنگی تغییر داده است. 

رییس سازمان بازرسی کشور در بخش دیگری از سخنان خود به سند چشم انداز توسعه جمهوری اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: اینکه مقام معظم رهبری از دولت حمایت همه جانبه می کند به دلیل خدمت صادقانه شبانه روزی رییس هیات دولت برای رسیدن به چشم انداز است.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به انجام سفر های استانی هیأت دولت، اظهار داشت: در این سفر ها مصوبات زیادی مطرح می شود که مدیران استانی باید اولویت بندی کنند.

وی تلاش شبانه روزی رییس جمهور و دولت را نعمت و سرمایه دانست و گفت: مصوبات بسیارخوبی دراستان های کشور به تصویب رسیده است که همه آنها برای پیشرفت و آبادانی لازم است.

حجت الاسلام پورمحمدی بر استفاده درست مدیران از فرصت‌ها تاکید داشت و افزود: مسؤول باید در دستگاه اجرایی ابتدا با شناخت داشته‌های زیر مجموعه خود، ضرورت ها را بشناسد و بر اساس آن برنامه‌ریزی کند.

وی با اشاره به این که کنترل باید از درون هر دستگاه آغاز شود، تصریح کرد: انتقاد و چالش ها مدیریت را تقویت می کند و درعین شفاف کردن عملکرد دستگاه ها، موجب اعتماد مردم به مسؤولان می شود.

رییس سازمان بازرسی کشور افزود: مدیران در استان ها بر اساس اولویت، نیاز منطقه و اعتبارات در اختیار خود نسبت به اجرای مصوبات دولت اقدام کنند و براساس زمان بندی که برای هر پروژه تعریف می شود، آنها را عملیاتی کنند.
 
سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران نیز در ادامه این جلسه با بیان این مطلب که ۳۲ سال عمر انقلاب به برکت تاسی و تبعیت جانانه مردم از امام و رهبری‌ است، گفت: تلاش مسؤولان استان، بستر ساز حضور پرنشاط مردم در برنامه‌های بزرگداشت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی‌ است و افتتاح پروژه‌ها در این ایام عمق دلدادگی ایشان را تعمیق خواهد بخشید.

طاهایی بیان کرد: انتظار این است که فرمانداران، روسای دانشگاه‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی که با اقشار اجتماعی سرو کار دارند، با تدبیر و روشنگری در جذب مخاطب و حضور پرشور آنها اهتمام کنند.
 
 استاندار مازندران در این جلسه به تغییر برخی مدیران استانی اشاره‌ای داشت و گفت: برخی تغییرات به تدبیر وزرای مربوطه و بعضی دیگر بنا به تقاضای خود مدیران بوده است.

وی از حضور وزیر آموزش و پرورش در ساری به عنوان سخنران روز ۲۲ بهمن خبر داد و اذعان داشت: همه دستگاه‌ها در حد توان و بضاعت خود برای تعالی سازمان آموزش و پرورش استان اهتمام داشته باشند.

طاهایی با تاکید بر حل مشکل فرزندان شاهد استان، عنوان کرد: ۳۱۷ فرزند شهید جویای کار در استان هستند و حدود یک سوم آنان نیز مجرند لذا مسئولین در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند./950/پ202/الف
ارسال نظرات