۰۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۹۶۱۸۵

حضور معاون آموزش حوزه علمیه خراسان در مدرسه علمیه دانشجویی مشهد

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه خراسان، در جمع طلبه دانشجوهای مدرسه علمیه عباسقلی خان حضور یافت.
حجت الاسلام نصرالله پژمان فر، معاون آموزش و پژوهش حوزه علميه خراسان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام پژمان فر، معاون آموزش و پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، چهارشنبه 29 دی ماه در جمع طلبه دانشجوهای مدرسه علمیه عباسقلی خان(طرح بنیان) حضور یافت.

حجت الاسلام پژمان فر در این دیدار با بیان این که چشم انداز و خروجی طلاب مدرسه علمیه عباسقلی خان امیدوار کننده است، از مسؤولان این مدرسه تقدیر کرد.
 
وی از ایجاد و فعالیت هفت کمیته علمی خبر داد و افزود: این هفت کمیته برای رسیدن به یک نقطه مطلوب آموزش در حال فعالیت هستند.

همچنین در این دیدار، طلاب طرح بنیان (فارغ التحصیلان دانشگاه) ضمن قدردانی از مدیریت مدرسه و حوزه علمیه خراسان، پیشنهادات و انتقادات حود را مطرح کردند.

برگزاری کلاس های دوره تجزیه و تحلیل در مدرسه علمیه عباسقلی خان

مدرسه علمیه عباسقلی خان که حدود 100 طلبه فارغ‌التحصیل دانشجو را در خود جای داده است، اقدام به برگزاری دوره تجزیه و تحلیل کرده است.

این مدرسه، دوره تجزیه و تحلیل را در دو سطح و پایه‌های دو، سه، چهار و شش برگزار می کند که حجت الاسلام روحانی، از اساتید حوزه علمیه مشهد، در این دوره مباحث تعیین شده را به طلاب آموزش می دهد.

 این دوره به منظور جاری و ساری کردن محفوظات طلاب در قرآن و پیش رفتن به سوی کاربردی کردن دروس ادبیات، هر دو هفته یک بار در مدرسه علمیه عباسقلی خان شاملو برگزار می‌شود.

گفتنی است، هم اکنون در مدرسه علمیه عباسقلی خان مشهد (طرح بنیان) 95 طلبه فارغ التحصیل دانشگاه مشغول به تحصیل بوده که از این بین 33 نفر کاردانی، 46 نفر کارشناسی، پانزده نفر کارشناسی ارشد و یک نفر فارغ التحصیل مقطع دکترا هستند./934/پ203/س
ارسال نظرات