۰۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۹۶۳۱۶
با سخنرانی آیت الله شفیعی؛

همایش بزرگداشت دهه فجر در اهواز برگزار شد

خبرگزاری رساـ همایش بزرگداشت دهه فجر با حضور نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و دیگر مسؤولان استانی در اهواز برگزار شد.
آيت الله شفيعي، نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، همایش بزرگداشت دهه فجر، صبح امروز با حضور آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در پژوهشکده تعلیم و تربیت آموزش و پرورش اهواز برگزار شد.

در این همایش به بررسی مسایل مرتبط با چگونگی اجرای هرچه بهتر راهپیمایی دهه فجر، تلاش های دشمنان و فتنه گران جهت جلوگیری از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و اتخاذ رویکردهایی برای دعوت مردم به حضور در این راهپیمایی، پرداخته شد.

در این همایش آیت الله شفیعی، به بیان سخنانی درخصوص اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، پرداخت و اظهار داشت: به سبب این که حضور مردم در راهپیمایی ها موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان می شود؛ از این رو همواره تلاش دشمنان تبلیغات گسترده از طریق امپراتوری های عظیم رسانه ای خود برای کم رنگ کردن حضور مردم را در راهپیمایی ها است.

همچنین در ابتدای این همایش، حجت الاسلام عظیمی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان به بیان راهکارهایی برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: برگزاری سلسه همایش هایی برای مقابله با توطئه های دشمنان و جنگ نرم، دعوت مردم به حضور در راهپیمایی های سالانه از طریق رسانه های گروهی به ویژه صدا و سیما و بیان آثار مثبت حضور مردم در راهپیمایی های از سوی طلاب و روحانیان، اساتید دانشگاه ها، کارشناسان و مسؤولان عرصه فرهنگی، مهم ترین راهکارهای دعوت مردم به حضور در راهپیمایی 22 بهمن است.

گفتنی است در این همایش معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوستان و جمع دیگری از مسؤولان استانی حضور داشتند./945/پ202/ص
ارسال نظرات