۰۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۹۶۷۴۰
رئیس مجلس اعلای آل البیت مصر:

انتفاضه ملت علیه ظلم و فساد حقی مشروع است

خبرگزاری رسا ـ رئیس مجلس اعلای آل البیت(ع) مصر انتفاضه شهروندان این کشور علیه نظام را انتفاضه علیه ظلم و فساد خواند و آن را حق مشروع ملت توصیف کرد.
محمد الدريني رئيس مجلس اعلاي آل البيت مصر
به گزارش خبرگزاری رسا، محمد الدرینی رئیس مجلس اعلای آل البیت(ع) مصر طی مصاحبه با خبرنگاران این کشور، انتفاضه ملت مصر علیه ظلم و طاغوت را حق مشروع آنان توصیف کرد و گفت: ملت مصر امروز و پس از سال ها تحمل تبعیض و تقلب برای محکومیت ظلم و فساد و استبداد به خیابان ها ریخته اند و این امر حق مشروع انان است و نظام پیامدهای سال ها فساد و زور علیه شهروندان را می بیند.

وی افزود: مجلس اعلای آل البیت نسبت به توان مردم مصر برای ایستادگی در برابر تهدیدها بر اساس دین و فرهنگ و تمدن این مردم ایمان کامل دارد و از اینکه نظام حاکم مصر امور را به جایی برساند که شاهد تقسیم کشور خواهیم بود نگران است.

الدرینی با خانواده های قربانیان این اعتراضات ابراز همدردی کرد و اظهار داشت: این مجلس مراتب همدردی خود را با خانواده های شهدا اعلام می دارد و از ارتش مصر می خواهم تا در برابر این حادثه تاریخی که در صدد تصحیح نظام و بازگشت کشور به محیط عربی و اسلامی و آفریقایی است مسوولیت پذیر باشد.

رئیس مجلس اعلای آل البیت(ع) تاکید کرد: مردم مصر در پی این هستند تا امنیت ملی که طی آن بازرگانان توان دست بردن در اموال ملت و بازی کردن با آینده مردم را نداشته باشند و نتوانند امنیت و ثبات و وحدت ارضی کشور را تحت تاثیر قرار ندهند را محقق شود./980/گ
ارسال نظرات