۱۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۹۶۸۷۱
آیت الله حیدری:

حفظ وحدت تنها راه پیروزی در برابر مستکبران است

خبرگزاری رساـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حفظ وحدت مردم تونس و مصر را تنها راه پیروزی در برابر مستکبران دانست و اظهار داشت: ملت های آزادی خواه جهان باید با حفظ وحدت و انسجام، در یک جبهه بر علیه یک دشمن واحد قیام کرده و از حریم و کیان خود دفاع کنند.
آيت الله حيدري/2
آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به حوادث رخ داده در تونس و دیگر کشورهای مسلمان، اظهار داشت: اقدام های نابخردانه و دیکتاتوری رییس جمهور و ارکان حکومتی تونس موجب شعله ور شدن خشم و نفرت مردم از دولت این کشور شد که این شعله فروزان نیز به سایر کشورها کشیده شد به طوری که امروز در بیشتر کشورهای مسلمان تظاهرات گسترده ای راه اندازی شده است.

استاد برتر حوزه علمیه خوزستان، الگو گیری مردم کشورهای مسلمان نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی ایران را موجب بروز تحول در کشورهای تونس و مصر دانست و اظهار داشت: مردم آزادی خواه کشورهای مسلمان با الگو گیری و الهام از آرمان های انقلاب اسلامی ایران بر علیه دولت فاسد خود قیام کرده در تلاش برای براندازی آن هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، تنها راه پیروزی در برابر دشمنان اسلام را وحدت و همدلی عنوان کرد و افزود: ملت های آزادی خواه جهان باید با حفظ وحدت و انسجام، در یک جبهه بر علیه یک دشمن واحد قیام کنند و از حریم و کیان خود دفاع کنند؛ چرا که دشمنان در تلاش برای دسترسی به افکار و عقاید مردم مسلمان هستند.

آیت الله حیدری، با اشاره به قیام مردم مصر و تونس، اذعان داشت: بیداری از خواب غفلت و فراموشی، آشنایی مردم از با چهره واقعی دولت مردان کشور خود، اقدام های دیکتاتوری و اعلام حمایت رییس جمهور این دو کشور از رژیم غاصب صهیونیستی، از دلایل قیام مردم تونس و مصر بر علیه دولتمردان این کشور ها شد.

امام جمعه موقت اهواز در پایان سخنان خود، قیام مردم مصر و تونس را ادامه دهنده راه ملت ایران در سال های قبل از آغاز انقلاب اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: مردم مصر و تونس با پیروی از راه مردم غیور ایران سرافراز اسلامی، بر علیه مزدوران جهانی قیام کرده و سربازان اسرائیلی را از خاک خود بیرون کردند./945/ت302/ص
ارسال نظرات