۱۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۹۶۸۹۹
رییس اداره فرهنگی تبلیغات خراسان شمالی:

فعالیت در اجرای برنامه‌های دهه فجر یک افتخار است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره فرهنگی و امور تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: فعالیت در ایام‌الله دهه فجر به معنای زنده نگه‌داشتن یاد و اندیشه امام خمینی(ره) است که ما آن را برای خود بالاترین افتخار می‌دانیم.
دهه فجر، انقلاب، بهمن
حجت الاسلام هادی ایمانی‌نیا، رییس اداره فرهنگی و امور تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد‌ اظهار داشت: انقلاب اسلامی حق بزرگی به گردن ما داشته و ما باید با همه وجود و توان از این نظام مقدس دفاع کنیم.

حجت الاسلام ایمانی‌نیا، با بیان این‌که دهه فجر زمان احیای ارزش‌های اسلامی است، افزود: دهه فجر، دهه احیای ارزش‌های اسلامی، عدالت‌گستری، انسجام وحدت و استکبارستیزی است.

وی با بیان این‌که استکبار جهانی با توسل به جنگ نرم می‌خواهد انقلاب اسلامی را به استحاله بکشاند، افزود: تا زمانی که مردم ایران زمین ضمن مسلح بودن به سلاح بصیرت، تا پای جان از حریم ولایت فقیه دفاع می‌کنند، استکبار جهانی نخواهد توانست با جنگ نرم پوشالی به اهداف شوم و شیطانی خود دست یابد.

رییس ادراه فرهنگی و امور تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، دهه فجر را بهترین فرصت برای جوابگویی به یاوه‌های دشمنان نظام اسلامی دانست و افزود: امسال نیز مردم غیور ایران اسلامی با حضور گسترده خود در برنامه‌های بزرگداشت دهه‌فجر و همچنین راهپیمایی عظیم 22 بهمن، حماسه‌ای بزرگ خلق می‌کنند و بار دیگر پاسخی محکم و دندان شکن به طراحان جنگ نرم خواهند داد.

حجت الاسلام ایمانی نیا، با تأکید بر این‌که امروز رسالت سنگینی بر دوش مردم و مسؤولان قرار دارد، خاطرنشان کرد: مطالعه وصایای شهدا و امام راحل و عمل به توصیه‌های رهبری از مهم‌ترین‌ رسالت‌ها است./966/ت303/س
ارسال نظرات