۱۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۹۶۹۴۲
امام جمعه اندیمشک:

منش انقلابی امام راحل و ملت برای جهانیان الگو شده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اندیمشک، با اشاره به تحرکات اخیر علیه دیکتاتوری‏ها در برخی کشورها نظیر تونس، اظهار داشت: منش انقلابی امام راحل و ملت برای جهانیان الگو شده است.
حجت الاسلام خدامي، امام جمعه انديمشک
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‏الاسلام نعمت الله خدامی، امام جمعه اندیمشک، صبح امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، با اشاره به تحرکات اخیر علیه دیکتاتوری‏ها در برخی کشورها نظیر تونس اظهار داشت: امروز نه گفتن به استکبار زیر زبان ملل دنیا مزه کرده است.

امام جمعه اندیمشک، نهضت های اخیر تونس و مصر را از تاثیرات انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: منش امام راحل و روش انقلابی ملت ایران حتی از سوی برخی کشورها که دارای تفکر شیعی نیز نیستند الگو شده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی اندیمشک، خاطر نشان کرد: آنها از این نوع تفکر خیر دیده‏اند و بعد از آن هم مشاهده کرده‏اند که در غزه چگونه با تاثیر از امام و انقلاب مردم علیه جور ایستادگی می‏کنند و نتیجه می‏گیرند.

این استاد حوزه علمیه، این جرقه‏ها را لطف خدا دانست و ابراز امیدواری کرد که هرچه سریع‏تر همانگونه که امام راحل فرمودند همه ملت‏های آزاده جهان بر علیه مستبدین زمانشان قیام کنند.

امام جمعه اندیمشک، در ادامه با تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه فجر خواستار برگزاری هرچه با شکوه‏تر جشن‏های مربوط به این دهه شد.

وی دهه فجر را به معنای واقعی کلام یک یوم‏الله خواند و اظهار داشت: این روزی همانند همان روزی بود که بنی‏اسرائیل از دست فرعون رها شدند.

حجت‏الاسلام خدامی، محمدرضا شاه خیاتکار را از فراعنه ی زمان دانست و گفت: حرکت انقلابی مردم با تاثیر از فرهنگ حسینی و تفکرات امام ریشه حکومت ستم‏شاهی او را از بیبخ کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اندیمشک، این اقدام بزرگ تاریخی را امداد غیبی خداوند متعال عنوان کرد و اظهار داشت: به تعبیر امام راحل دست غیب الهی از ابتدای نهضت با مردم ایران همراه بود که در نهایت به پیروزی انقلاب منجر شد.

امام جمعه اندیمشک، در پایان سخنان خود، خاطرنشان کرد: بدون لطف خدا هرگز امکان این وجود نداشت که یک پیر مرد سالخورده و تبعید کشیده دست به چنین اقدام بزرگی زده و دل این همه مردم را به دست آورد./945/پ202/ص

ارسال نظرات