۱۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۹۷۵۴۲
نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله:

روشنگری‌های رهبر معظم انقلاب، غبار فتنه را از آسمان کشور کنار زد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران به نقش بی بدیل و امام گونه رهبرمعظم انقلاب اسلامی در فتنه های سال گذشته کشور اشاره کرد و گفت: درایت و هوشیاری ایشان غبارفتنه را در آسمان کشور کنار زد.
مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه تهران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسوال الله تهران، امروز در کارگاه آموزشی جنگ نرم که در سپاه کربلا برگزار شد، با اشاره به این که توطئه های سی ساله دشمنان نظام اسلامی همچنان ادامه دارد، نظام سلطه از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی توطئه گری خود بر علیه نظام اسلامی را آغاز کرد.

وی با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی ضربه سنگینی به نظام سلطه وارد کرد، افزود: این نظام الهی همه معادلات سیاسی و نقشه های شوم آنها را نقش برآب کرد.

حجت الاسلام گواهی با اشاره به این که دشمنان در بیش از سی سال گذشته از هرفرصتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده کردند، ادامه داد: شکست‌های متعدد سلطه‌گران در عرصه سخت افزاری سبب تغییر تاکتیک آنها و روی آوردن به جنگ نرم شده است.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران با اشاره به این که امروز همه تلاش و سرمایه گذاری استکبار جهانی در عرصه جنگ نرم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گرفته شده است، خاطرنشان کرد: دشمنان علیرغم به کارگیری همه توان خود در این حوزه، همواره بازنده میدان بودند.

حجت الاسلام گواهی، بصیرت، معرفت دینی و ولایت مداری را سه عامل مهم در برون رفت از غبار فتنه دانست و بیان داشت: اگر ملت ایران به این سه رکن مهم مجهز شوند در برابر توطئه های نرم دشمنان همواره پیروزخواهند بود.

وی با اشاره به این که تشخیص درست از نادرست در غبار فتنه ها بسیار مشکل است، ادامه داد: تنها با بصیرت و ولایت مداری می توانیم خود را به ساحل امن برسانیم.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران در ادامه سخنان خود با اشاره فتنه های سال گذشته در کشور، فتنه گران را سرسپردگان سلطه گران خارجی معرفی کرد و گفت: فتنه گران با پیروی از نظام سلطه همه توان خود را درجهت براندازی نظام و تضعیف جایگاه ولایت فقیه به کار گرفته بودند.

حجت الاسلام گواهی به نقش بی بدیل و امام گونه رهبرمعظم انقلاب اسلامی در فتنه های سال گذشته کشور اشاره کرد و گفت: روشنگری و هدایت های عالمانه مقام معظم رهبری کشتی طوفان زده را به ساحل امن الهی هدایت کرد.

وی با تأکید براین که درایت و هوشیاری رهبر معظم انقلاب اسلامی همچون باران رحمت الهی غبارفتنه را در آسمان کشور کنار زد، بیان داشت: تبیین نقش رهبری های امام گونه حضرت آیت الله خامنه ای در فتنه ها برای نسل های آینده یک ضرورت مهم است.

حجت الاسلام گواهی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه دهنده واقعی راه امام راحل است، خاطرنشان کرد: ایشان همانند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی سکانداری مدیر و مدبر برای هدایت کشتی انقلاب اسلامی هستند.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی در جنگ نرم به دنبال تضعیف اعتقادات نسل جوان کشورمان هستند، افزود: باید با تقویت بصیرت و معرفت دینی در نسل امروز مانع از رسیدن دشمنان به این هدف شوم شویم./950/پ202/س
ارسال نظرات