۱۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۷:۵۷
کد خبر: ۹۷۵۹۵
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

ملت های اسلامی برای پیروزی قیام خود از ایران الگو بگیرند

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را دشمن شکن توصیف کرد و اظهار داشت: مردم با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، قدرت و صلابت خود را به رخ جهانیان می کشند.
حجت الاسلام سروستاني، معاون فرهنگي تبليغات اسلامي خوزستان
حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: با توجه به این که امام خمینی(ره) به عنوان رهبر انقلاب در کسوت روحانی بود؛ از این رو روحانیت نقش بی بدیل و بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشتند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان این که حوزه های علمیه آغازگر انقلاب بودند، بیان کرد: اعتماد و اعتقاد مردم به روحانیت سبب پیروی آنها از حوزه های علمیه شد که این مسأله انقلاب را به پیروزی و رژیم ستمشاهی را به سقوط کشاند.

وی خیرش های کنونی مردم در کشورهای اسلامی را برگرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و ابراز کرد: شجاعت و ایستادگی ملت های جهان در برابر استکبار و حکومت های فاسد در حقیقت تحقق خواسته های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر صدور انقلاب به دیگر نقاط جهان بود.

این مقام مسؤول، مهمترین رکن اقتدار و عزت ایران اسلامی در سطح منطقه و جهان را رهبری مقتدرانه حضرت آیت الله خامنه ای دانست و عنوان کرد: دستیابی ایران به پیشرفت های بزرگ علمی و صنعتی تنها به دلیل حمایت ها و درایت های بی نظیر رهبر معظم انقلاب نسبت به صنعتگران و مهندسان جهاد گر عرصه های علمی است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی ایران را چشم گیر و ستودنی خواند و اظهار کرد: مردم غیور ایران اعم از دختر، پسر، کودک، نوجوان، مرد، زن و دیگر اقشار و آحاد جامعه با حمایت از رهبر دینی و الهی خود بر علیه حکومت ژاندارم منطقه قیام کرده و آن گرگ درنده را به یک گربه فراری تبدیل کردند که با خفت و خواری آن را از خاک پاک ایران بیرون راندند.

وی دستاوردهای بدست آمده از سوی جوانان ایران سرافراز اسلامی، در عرصه های گوناگون را به برکت وجود هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری دانست و اذعان کرد: اگر درایت ها و هدایت های رهبر معظم انقلاب در دوران پس از رحلت امام خمینی(ره) نبود، نظام اسلامی هم اکنون به این چنین جایگاه والایی دسترسی پیدا نمی کرد و ایران به کشوری برتر در منطقه مبدل نمی شد؛ از این رو همه موفقیت های کسب شده از سوی دانشمندان ایرانی مرهون حمایت های حکیمانه ایشان است.

حجت الاسلام سروستانی به اقدام های دشمنان نسبت به دروغ پردازی علیه دست یابی ایران به دستاوردها و پیشرفت های علمی و فرهنگی اشاره کرد و گفت: معاندین نظام اسلامی همواره در تلاش هستند با استفاده از امپراتوری های عظیم رسانه ای پیشرفت های نظام اسلامی را مخفی و یا آنها را ضد انسانی معرفی کنند؛ از این رو ملت غیور ایران باید همانند دوران آغازین انقلاب پشتیبان ولایت فقیه بوده و از ایران اسلامی دفاع کنند و اجازه تفرقه افکنی و نفوذ دشمنان در افکار و عقاید اذهان عمومی جامعه را ندهند.

این مقام مسؤول، مردم ایران اسلامی را به حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد و اظهار کرد: حضور پرشور مردم در این راهپیمایی موجب یأس و خواری دشمنان و بیدار شدن از خواب غفلت و فراموشی می شود؛ از این رو مردم با شرکت در این راهپیمایی قدرت و صلابت خود را به رخ جهانیان می کشند و توطئه مستکبران را نیز خنثی می کنند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در پایان سخنان خود، تصریح کرد: اگر ملت کشورهای مسلمان بخواهند تظاهرات و قیام خود را به پیروزی برسانند، باید از آرمان های انقلاب اسلامی ایران که همانا این آرمان ها همان ارزش های اسلام ناب محمدی است، الگو برداری کنند و در برابر دشمنان و معاندین اسلام ایستادگی کنند./945/پ202/ص
ارسال نظرات