۱۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۹۷۵۹۹
معاون شهرستان‌های مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران:

راه‌‌اندازی مدیریت‌های استانی حوزه‌ها روند ‌مدیریت تحول را شتاب می‌دهد

خبرگزاری رسا ـ معاون شهرستان‌های مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران راه اندازی مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه را سبب تسهیل در مدیریت تحول در حوزه‌های علمیه دانست.
ابراهيميان
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام رسول ابراهیمیان در مراسم افتتاح مدیریت حوزه علمیه خواهران استان کردستان که پیش از ظهر دوشنبه 18 بهمن‌ماه برگزار شد، در سخنانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ارتباط با تحول در حوزه و نیاز آن به مدیریت توانمند اظهار داشت: در این میان باید توانایی برنامه‌ریزی، سازماندهی وکنترل توسط مدیریت‌های استانی انجام شود.

وی با اشاره به پراکندگی مدارس علمیه خواهران در نقاط مختلف کشور خاطرنشان کرد: این مسئله راه اندازی مدیریت استانی را اجتناب ناپذیر کرده است و این مدیریت‌های استانی باید حوزه‌های علمیه خواهران را ساماندهی کنند.

معاون شهرستان‌های مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به آثار راه‌ اندازی مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران افزایش سرعت انجام امور در مدارس علمیه خواهران، بومی شدن ساختار فعالیت‌ها و نحوه انجام امور بر اساس ویژگی‌های مناطق مختلف کشور و جذب حداکثری اعتبارات را از جمله این آثار برشمرد.

وی افزود: از مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران نیز انتظار داریم تا در زمینه ارتقاء سطح کیفی و کمی مدارس و افزایش سطح کیفی منابع انسانی اقدام کنند، چنانکه در استان‌های دیگر این اتفاق رخ داده است.

حجت‌‌الاسلام ابراهیمیان با اشاره به اینکه در ابتدا به جای مدیریت‌های استانی مدیریت‌های منطقه‌ای در حوزه‌های علمیه خواهران تاسیس شدند، گفت: به دلایل مختلف از جمله اینکه جذب بودجه در هر استان بهتر است، راه اندازی مدیریت‌های استانی از چندی قبل به صورت جدی آغاز شده است. /901/د102/س

ارسال نظرات