۱۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۹۷۶۱۶

اعتراض شیعیان پاکستان نسبت به اهمال دولت در مبارزه با تروریسم

خبرگزاری رسا ـ انجمن علمای شیعه پاکستان و سازمان دانشجویان جعفری از دولت خواستند اقدامات امنیتی را برای شیعیان این کشور در نظر گیرند و جلوی اقدامات تروریستی علیه شیعیان را بگیرند.
اعتراض شيعيان پاکستان
به گزارش خبرگزاری رسا تعداد زیادی از معترضین شیعه پاکستان برای نشان دادن اعتراض خود نسبت به کشتار شیعیان این کشور در مقابل باشگاه مطبوعات کراچی جمع شدند و خواستار رسیدگی و پی گیری دولت به دستگیری متهمان متهم به دخالت در ترور علامه الطاف حسین الحسینی، نایب رییس انجمن علمای شیعه شدند.
 
علامه جعفر سبحانی در این اجتماع گفت: یکی از وظایف هر دولتی ایجاد امنیت، رفاه و آسایش برای شهروندان است اما شیعیان پاکستان کمترین امنیت را در جامعه دارند و هر روزه با بحرانها و اقدامات تروریستی مواجه هستند.

وی افزود: هر سال هزاران نفر از مردان بی گناه هدف حملات تروریست قرا می گیرند و عوامل اصلی از سوی دولت دستگیر و مجازات نمی شوند. سبحانی ادعا کرد که تروریست ها در پاکستان با کمک قدرت های خارجی مانند آمریکا، انگلیس ، هند و اسرائیل حمایت می شوند.
 
لازم به ذکر است، علامه الطاف حسین الحسینی که 45 سال سن داشت، در طول فعالیت‏ های سیاسی‏اش مسئولیت‏های مهمی از جمله نایب رییس "مجلس متحد عمل سند" و ریاست پیشین "انجمن علمای شیعه سند" را بر عهده داشت 15 بهمن ماه بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید/982/گ
ارسال نظرات