۲۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۹۸۲۹۶
معاون فرهنگی موسسه امام خمینی خبر داد؛

دو هزار ساعت مشاوره حضوری و تلفنی

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و تربیتی موسسه امام خمینی (ره) با اشاره به گسترش فعالیت های تربتی و اخلاقی این معاونت، ابراز داشت: دو هزار ساعت مشاوره حضوری و تلفنی در این معاونت انجام شده است.
نشست خبري قائم مقام و معاونان موسسه امام خميني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد دولت خواه معاون فرهنگی و تربیتی موسسه امام خمینی (ره)، 26 بهمن ماه در جمع خبرنگاران ابراز داشت: این معاونت در راستای وظایف ذاتی خود در حال گذراندن دوره تثبیت است.

وی ادامه داد: سیاست های کلان این معاونت بر اساس فرمایشات و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تنظم می شود و برهمین اساس نظام نامه تربیتی و فرهنگی موسسه تنظیم شده است.

حجت الاسلام دولت خواه ادامه داد: نظام نامه فرهنگی و تربیتی این موسسه اساسنامه و سند راهبردی حرکت عظیم اخلاقی و نربیتی موسسه است که بر اساس آن ماموریت ها، سیاست ها و اهداف ما مشخص شده است.

وی اعتلا و تعمیق بصیرت دینی، حفظ ارزشهای نظام اسلامی، دفاع از باورهای دینی و انقلابی، مبارزه با انحراف و التقاط و رشد فضائل اخلاقی و ولایت محوری را از مهمترین ماموریت های این نظام نامه برشمرد.

معاون فرهنگی و تربیتی موسسه امام خمینی (ره) افزود: این معاونت با 5 مدیریت اخلاق و تربیت، مشاوره، امور دانش پژوهی، سنجش و ارزیابی و تربیتی ماموریت های سند راهبردی معاونت را دنبال می کنند.

وی برگزاری نشست های علمی و فرهنگی ویژه دانش پژوهان و خانواده های آنها، معرفی شخصیت های علمی و اخلاقی حوزه به عنوان میراث داران حوزه های علمیه و برگزاری نشست های شورای تهذیب و اخلاق را از مهمترین برنامه های معاونت تربیتی و فرهنگی عنوان کرد و افزود: نشست های نقد فیلم با هدف کاهش خطرات و آسیب های این رسانه در دستور کار موسسه قرار دارد.

حجت الاسلام دولت خواه ابراز داشت: برگزاری یادواره های انقلابی و اسلامی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای خانواده ها و دانش پژوهان و کارمندان، برگزاری دوره های تربیت مربی، برگزاری نمایشگاه های موضوعی، برگزاری دوره های تربیت مشاور برای داخل و خارج موسسه از دیگر برنامه های این معاونت است.

وی خاطر نشان کرد: در موسسه امام خمینی (ره) نشریات متعددی برای مخطبان سطوح مختلف از کودک و نوجوان تا نشریات تخصصی علمی منتشر می شود با اسقبال خوب مخاطبان آن مواجه شده است.

معاون فرهنگی و تربیتی موسسه امام خمینی (ره) اضافه کرد: برگزاری اردوهای فرهنگی و تربیتی، راهیان نور، بهره گیری از مشاران دارای نظام نامه سازمان نظام پزشکی، اجرای دوره های آموزشی رسمی ویژه دانش پژوهان و دو هزار ساعت مشاوره حضوری و تلفنی از برنامه های معاونت اسنت/965/پ202/ص
ارسال نظرات