۲۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۹۸۳۶۲
عضو مجلس خبرگان رهبرِی:

مجموعه اعضای خبرگان خواستار موضع شفاف هاشمی در برابر فتنه گران هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با گلایه از موضع‌گیری هاشمی رفسنجانی در برابر اقدامات سران فتنه گفت: مجموعه اعضای مجلس خبرگان و دلسوزان نظام از آقای هاشمی انتظار دارند که موضعی شفاف در برابر فتنه گران داشته باشد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد عبدالهادي حسيني شاهرودي، نماينده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبري،


حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالهادی حسینی مرتضوی شاهرودی، نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، درگفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با محکوم کردن فتنه 25 بهمن، آن را آخرین دست و پا زدن‌های جریان فتنه برای نجات خود دانست و گفت: دیگر عمر جریان فتنه به پایان رسیده است.

وی با بیان این که جریان فتنه دیگر حتی در میان طرفداران خود نیز جایگاهی ندارد، افزود: هر روز که می گذرد این جریان نفاق آلود به سراشیبی سقوط و نابودی نزدیک ترمی شود و 25 بهمن امسال را می توان روز نابودی کامل این جریان منحرف دانست.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که جریان فتنه گر از هیچ پایگاه مردمی برخوردار نبوده و نخواهد بود، خاطرنشان کرد: این جریان نفاق آلود در اغتشاشی که در روز 25 بهمن به وجود آوردند به عینه دیدند که دیگر توان مقابله با خیل عظیم ملت ایران را ندارند.

حجت الاسلام و المسلمین با مشابه دانستن اغتشاش فتنه گران در 25 بهمن با اقدام گروهک منافقین در روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: منافقین نیز وقتی دیدند از هیچ پایگاه مردمی برای مقابله با نظام اسلامی برخوردار نیستند، دست به اسلحه بردند که همین کار ننگین را فتنه‌گران در روز 25 بهمن عملیاتی کرده بودند که منجر به شهادت یک دانشجوی بسیجی شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که اقدامات این روزهای فتنه گران انسان را به تحرکات تروریستی منافقان در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی می اندازد، خاطرنشان کرد: منافقین کوردل زمانی که دیدند با راهپیمایی و تظاهرات نمی توانند کاری از پیش ببرند، اقدامات تروریستی خود را آغاز کردند و دست به ترور و کشتن انسان های بی‌گناه زدند.

وی با بیان این که امروز خط باطل و نفاق در کشور کاملاً آشکار شده است، گفت: اگر یک وجدان بیدار و آگاه تنها به این گوشه ای از این تحرکات منافقانه فتنه گران نگاه کند به آسانی می تواند خط حق را از باطل تشخیص دهد.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرودی در ادامه سخنان خود با گلایه از موضع‌گیری هاشمی رفسنجانی در برابر اقدامات سران فتنه گفت: مجموعه اعضای مجلس خبرگان و دلسوزان نظام از آقای هاشمی انتظار دارند که موضعی شفاف در برابر فتنه گران داشته باشد.

وی با تأکید براین که مجموعه خبرگان یک توقع و انتظار واحد از هاشمی رفسنجانی دارند، تأکید کرد: کسی که از عناصر اصیل در انقلاب اسلامی است باید همانند مادری که برای نجات فرزندش از همه چیزش می گذرد عمل کند و او نیز اگر انقلاب اسلامی را می خواهد باید به گونه ای دیگر رفتار کند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرودی با تأکید براین که آقای هاشمی باید حالت قهر را کنار بگذارد، افزود: امروز دیگر زمان لج بازی و رفتار قهرآلود نیست؛ بلکه باید برای حفظ نظام و رهبری انقلاب در برابر فتنه گیری‌ها بیاستیم.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: زمانی که برخی فرزندان آقای‌هاشمی در صف اول تظاهرات پس از انتخابات بودند، وی باید حداقل کاری که می کرد، اطلاعیه ای می داد و حساب خود را از فرزندانش جدا می کرد و این انتظار از او می رفت.

وی ادامه داد: در شرایط امروز کشور نیز توقع و انتظار از آقای هاشمی این است که به دور از فشارهای خانوادگی و پیرامون خود موضعی شفاف در برابر فتنه گران داشته باشد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از ارتحال امام راحل از سوی مجلس خبرگان رهبری انتخاب شدند، افزود: با این انتخاب اصلح، فردی شایسته، مدیر، مدبر و عالم هدایت و اداره مملکت اسلامی را عهده‌دار شد و امروز با گذشت بیش از بیست سال از رهبری ایشان نظام اسلامی در اقتدار کامل قرار دارد.

وی همچنین به نقش بی‌بدیل رهبر معظم انقلاب اسلامی در خاموش‌کردن فتنه‌های پس از انتخابات اشاره کرد و گفت: اگر ایشان می‌خواستند زیر بار خواسته‌های نامشروع فتنه‌گران بروند، جنگ خانگی در کشور به راه می‌افتاد، این درحالی است که مقام معظم رهبری با فداکاری در برابر همه هجمه‌ها و فتنه‌های داخلی و خارجی ایستادگی کردند و نگذاشتند آسیبی به نظام اسلامی وارد شود.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرودی با بیان این که انتظار ما از آقای هاشمی، شکستن این سکوت بوده است، ادامه داد: کسانی که دلسوز انقلاب هستند باید در برابر توطئه های دشمنان موضع گیری کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به اجلاسیه آینده خبرگان رهبری در تهران‌ گفت: در این اجلاسیه انتخابات داخلی برای هیأت رییسه مجلس خواهیم داشت و افزون بر آن نیز مهم‌ترین مسائل داخلی کشور نیز مورد تحلیل و بررسی خبرگان ملت قرار خوهد گرفت.

 وی همچنین به نقش قوه قضائیه در شرایط امروز کشور اشاره کرد و افزود: قوه قضائیه دیگر باید به وظیفه اش عمل کند و نقش این قوه در برخورد با عوامل فتنه در کشور بسیار حائز اهمیت است./950/ت301/س

ارسال نظرات