۰۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۹۸۹۰۱

آیت‌الله نوری همدانی جنایات وحشیانه دیکتاتور لیبی علیه مردم این کشور را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی، با محکوم کردن جنایات معمر قذافی دیکتاتور لیبی علیه مردم این کشور تاکید کرد: حکومت های مستبد هیچ گاه با توسل به زور باقی نخواهند ماند.
آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید ظهر چهار شنبه در دیدار اقشار مختلف مردم، با اشاره به تحولات اخیر در کشورهای عربی، موج بیداری برخاسته در این کشورها را به برکت انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران و امام راحل استکبار جهانی را سرجایش نشاند.

وی با بیان اینکه ما امروز بیش از هر زمانی شاهد ضعف و استیصال دنیای غرب و استکبار هستیم، بیان داشت: در حال حاضر امواج انقلاب اسلامی ایران، به کشورهای مختلف سرایت کرده و آنها در برابر حکومت های مستبد خود قیام کرده اند و می خواهند از سلطه و یوغ و ظلم آنها رهایی پیدا کنند.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه حکومت های مستبدی که تکیه گاه مردمی نداشته باشد و به زور متوسل شوند، سقوط می کنند و باقی نخواهند ماند، جنایات معمر قذافی دیکتاتور کشور لیبی را محکوم کرد.

وی معمر قذافی را یک جنایتکار توصیف کرد و ابراز داشت: طبق برخی از اخبار آمار کشته شدگان در لیبی به هشتصد نفر رسیده است و هنوز هم این دیکتاتور جانی به جنایت ها و کشتار مردم لیبی ادامه می دهد و از هوا و زمین به سر آنها بمب و اسلحه می ریزد و می خواهد از این طریق به حکومت دیکتاتورانه خود ادامه دهد.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود، اسلام، مردم و ولایت فقیه را از مهم ترین ارکان انقلاب اسلامی دانست و با بیان اینکه هر گونه حکومت و نظام غیر ولایی نامشروع و طاغوتی است، دستاوردهای انقلاب را در عرصه های مختلف بی بدیل توصیف و از نقش مردم در پیروزی، حفظ و تداوم انقلاب تجلیل کرد. /924/پ202/ص
ارسال نظرات