۰۹ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۹۹۲۵۵
دوازدهم اسفندماه؛

همایش تخصصی روحانیت و انقلاب اسلامی در قم برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، از برگزاری همایش علمی تخصصی روحانیت و انقلاب اسلامی در شهر مقدس قم خبر داد.
همايش تخصصي روحانيت و انقلاب اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، روز دوشنبه در نشستی خبری با حضور خبرنگاران از برگزاری همایش علمی تخصصی روحانیت و انقلاب اسلامی در شهر مقدس قم خبر داد.

رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، نگاهی نقادانه به گذشته با تمرکز علمی، بررسی وضع موجود و تبیین رسالت ها و ماموریت های روحانیت و نگاهی به چشم انداز و افق پیش روی روحانیان را از مهم ترین اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.

وی تصریح کرد: مراسم افتتاحیه همایش روحانیت و انقلاب اسلامی صبح روز پنجشنبه هفته جاری دوازدهم اسفندماه با سخنرانی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.

رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: مراسم اختتامیه همایش روحانیت و انقلاب اسلامی نیز عصر روز پنج شنبه هفته جاری در سالن همایش های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی تصریح کرد: این همایش نقطه شروع خوبی است که می تواند بازتاب های علمی بین المللی نیز به همراه داشته باشد.

گفتنی است در مراسم افتتاحیه این همایش که به همت پژوهشکده اندیشه سیاسی دفتر تبلیغات و با مشارکت نهادهایی همچون جامعه المصطفی العالمیه، انجمن مطالعات سیاسی حوزه علمیه قم و دانشگاه باقرالعلوم برگزارمی شود، حجت الاسلام احمد واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و در مراسم اختتامیه آن نیز حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به ایراد سخن خواهند پرداخت. /924/پ202/ص
ارسال نظرات