۱۰ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۹۹۳۴۷

آمریکا به دنبال بازیابی ابهت پوشالی خود است

خبرگزاری رسا ـ رییس عقیدتی سیاسی پلیس آذربایجان شرقی با اشاره به تحولان اخیر در خاورمیانه گفت: آمریکا به دنبال بازیابی ابهت پوشالی خود است.
آتش زدن پرچم آمريکا
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سید داود روحانی در جمع پرسنل نیروی انتظامی استان در تشریح اخلاق اسلامی اظهار داشت: مدیران و فرمانده‌هان همواره سعی کنند با زیردستان خود به عدالت رفتار کرده و همواره به ارزش‌های والای انسانی اهمیت دهند.

وی با بیان اینکه ماموران در برخورد با مردم همواره سعی کنند رفتار تکریمانه در پیش بگیرند، گفت: پلیس اسلامی در عین رفتار قاطع با مجرمان و تبهکاران، در برخورد با مردم باید نرمی و عطوفت داشته و به آنها احترام بگذارد.

وی افزود: نزاکت و ادب از ویژگی‌های بارز اخلاق اسلامی است و پلیس در انجام ماموریت‌ها باید همواره مودبانه عمل کرده و جنبه‌های اسلامی را در ماموریت‌ها رعایت و حریم‌های اسلامی را حفظ کند.

رئیس عقیدتی سیاسی پلیس آذربایجان شرقی، رعایت انصاف، اخلاق و عدالت را از ویژگی‌های بارز مدیریت اسلامی دانست و خطاب به مدیران و فرمانده‌هان پلیس استان گفت: زیردستان خود را تکریم کنید و از تحقیر کردن انسان‌ها دوری کنید چون خداوند تحقیرکنندگان را دوست ندارد.

وی، ایمان و رفتار انسانی را حرکت تعالی بخش و مرحله دوم شکوفایی انسان دانست و اظهار داشت: اگر این حرکت متعالی نباشد اتفاقی نمی‌افتد چرا که هر دوی اینها نیازمند شناخت راه و دارا بودن الگو و امام است.

حجت الاسلام روحانی ادامه داد: اگر امروز آمریکا ابهت خود را از دست داده و سیاست‌هایش جلو نمی‌رود به خاطر آن است که برای کرامت انسان‌ها ارزشی قائل نیست و ملت‌ها را له می‌کند.

وی تصریح کرد: رعایت اخلاق، محبت‌، مهرورزی و احترام به کرامت انسان‌ها از لوازم انتقال فرهنگ و اخلاق است از این رو همه ارکان کشور باید جزو بهترین‌های انتقال اخلاق انسانی به آحاد مردم باشند که در این بین نیروی انتظامی باید تجلی اولای این امر باشد چرا که این نیرو در خط مقدم ارتباط نظام جمهوری اسلامی ایران با بدنه نظام است.

حجت الاسلام روحانی در ادامه خطاب به پرسنل نیروی انتظامی گفت: قلب بسیاری از شما دائما برای انقلاب و ارزش‌های الهی نظام که برآمده از خون پاک شهیدان این سرزمین است می‌تپد، شما همه وجود خود را وقف انقلاب اسلامی کرده اید که این موضوع بسیار ارزشمند است./935/د102/س
ارسال نظرات