۱۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۹۹۴۴۲
مجلس اسلامی علمای شیعه بحرین:

نظام های مستبد در حال زوال هستند

خبرگزاری رسا ـ مجلس اسلامی علمای شیعه بحرین آینده ملت های مستضعف را روشن خوانده و بر زوال نظام های ظالم و مستبد در آینده ای نزدیک ابراز امیدواری کرد.
مجلس اسلامي علماي شيعه بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا، مجلس اسلامی علمای شیعه بحرین در بیانیه ای، سرکوب شهروندان لیبی توسط نظام دیکتاتوری قذافی را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: ملت قهرمان لیبی توسط حاکم مستبدی که هیچ گاه تصور قیام مردم برای سرنگونی نظام خود را تصور نمی کرد در حال قلع و قمع شدن است، حاکمی که کشور را مختص به خود می دانست و مردم را پیرو می پنداشت هم اکنون و در برابر قیام ملت، به یک جنایتکار وحشی تبدیل شده است.

این مجلس افزود: دردهای مردم مظلوم لیبی و کشتار دسته جمعی آنان، بهترین شاهد برای دردهایی است که ملت های عربی و اسلامی جهان از طرف نظام های فاسد و مستبد با آن روبرو هستند. ملت های عربی و اسلامی هم اکنون از سکوت خارج شده و با قیام و انقلاب در صدد نشان دادن اراده خود برای پایان دادن تسلط نظام های فساد و ظالم و تاسیس نظام های دموکراسی که نمایندگی واقعی ملت باشند هستند.

علمای شیعه بحرین کشتار شهروندان لیبی را محکوم کرده و اظهار داشتند: مجلس اسلامی علمای شیعه، انقلاب ملت مسلمان لیبی را گرامی می دارد و برخورد وحشیانیه و کشتار دسته جمعی انقلابیونی که خواستار سرنگونی نظام مستبد لیبی و از بین رفتن وابستگی کشور به یک خاندان هستند را به شدت محکوم می کند و به زوال نظام های فاسد و آینده روشن ملت های مستضعف ایمان دارد.

مجلس اسلامی علمای شیعه در پایان بیانیه ابراز امیدواری کرد تا ملت لیبی به زودی از بند نظام ظالم قذافی رهایی یابد و امنیت و ثبات بر این کشور حاکم شود./980/گ
ارسال نظرات