۱۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۹۹۴۷۵
از سوی FBI؛

نظارت شدید علیه مسلمانان ساکن آمریکا

خبرگزاری رسا ـ پلیس فدرال آمریکا(FBI) مسلمانان ساکن این کشور را به دقت زیر نظر دارد و تمام اطلاعات شخصی آنها را جمع آوری می کنند.
FBI
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از سایت کورت هاس نیوز، FBI، خصوصی ترین اطلاعات مسلمانان از جمله آدرس،شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل آنها را جمع آوری می کنند. در همین زمینه شورای روابط اسلامی - امریکایی، دادخواستی تنظیم و به دادگاهی در کالیفرنیا ارائه کرده که به موجب آن از پلیس فدرال امریکا و هفت مأمور آن به دلیل نقض حقوق اولیه صدها مسلمان این کشور شکایت کرده است.

در این دادخواست آمده است: عده‌ای از ماموران پلیس به منظور نظارت و ثبت مکالمات مسلمانان در چندین مسجد در کالیفرنیا، اقدام به جاسوسی علیه آنان کرده‎اند تا به اصطلاح بتوانند تروریست‌های احتمالی را ردیابی و دستگیر کنند.
 
پیتر بیبرینگ، وکیل شورای روابط اسلامی آمریکا می گوید: پلیس فدرال باید زمان و انرژی خود را صرف تهدیدهای واقعی کند به جای آنکه هر مسلمانی را که به مسجد می رود زیر نظر بگیرد.

لازم به ذکر است، شش تا هشت میلیون مسلمان در امریکا زندگی می‌کنند که با مشکلات فراوانی در تبعیض در محل کار، حقوق شهروندی و دیگر مسائل مواجه هستند./982/گ
ارسال نظرات