۱۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۱:۳۲
کد خبر: ۹۹۶۲۷
خطیب جمعه کوفه:

مسلمانان باید همبستگی خود را با ملت لیبی اعلام کنند

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه کوفه ضمن محکومیت کشتار وحشیانیه ملت لیبی توسط نظام دیکتاتوری قذافی، بر لزوم همبستگی مسلمانان با شهروندان این کشور تاکید کرد.
مسجد کوفه
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ عبدالهادی المحمداوی خطیب جمعه کوفه در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد کوفه، با اشاره به کشتار وحشیانیه ملت لیبی توسط قذافی گفت: همه مسلمانان باید از شهروندان لیبی که به صورت وحشیانیه توسط نظام دیکتاتوری قذافی در حال قلع و قمع شدن هستند حمایت کنند و همبستگی خود را با این ملت مظلوم اعلام کنند.

وی بر لزوم ریشه کن شدن فساد اداری و بهبود خدمات را خواستار شد و افزود: مردم عراق این روزها در اعتراض به فساد اداری و وضعیت نامناسب خدمات راهپیمایی می کنند و از اینکه بسیاری از مسوولان توانایی عملی ساختن وعده های داده شده را ندارند خشمگین هستند.

حجت الاسلام محمداوی بر لزوم پرهیز از خشونت در راهپیمایی ها تاکید کرد و اظهار داشت: برخی از افراد در صدد بودند تا از این تظاهرات سوء استفاده کنند، ولی درایت مراجع تقلید مانع از این امر شد و دشمنان نتوانستند به خواسته های سوء خود برسند.

خطیب جمعه کوفه تصریح کرد: مسوولان باید به سرعت نسبت به بهبود وضعیت خدمات کشور اقدام کنند و با کاهش حقوق و مزایایی رویایی که به خود اختصاص دهند فاصله طبقاتی را کاهش دهند./980/گ


ارسال نظرات