۱۶ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۹۹۸۷۰
دبیرکل الوفاق بحرین:

رژیم ناکارآمد 40 ساله بحرین سرنوشتی جز سرنگونی ندارد

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین با اشاره به اینکه رژیم حاکم بیش از 40 سال است که با وجود ناکارآمدی در قدرت باقی مانده است بر لزوم سرنگونی این نظام تاکید کرد.
شيخ علي سلمان دبيركل جمعيت الوفاق اسلامي بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت ملی و اسلامی الوفاق بحرین، روز گذشته در جمع راهپیمایی کنندگان برابر کاخ "القضیبیه" مقر نشست‌های کابینه دولت، راهپیمایی مسالمت آمیز شهروندان بحرینی را عامل سرنگونی نظام توصیف کرد.

وی گفت: نظامی که 40 سال است با وجود ناکارآمدی بر قدرت باقی مانده است سرنوشتی جز سرنگونی ندارد و با راهپیمایی و تحصن مسالمت آمیز مردم این امر محقق خواهد شد.

شیخ علی سلمان با اشاره به شعارهای راهپیمایی کنندگان افزود: راهپیمایی کنندگان با سر دادن شعارهای وحدت اندوزانه نشان دادند که هیچ تفاوتی میان سنی و شیعه نیست و همه ملت در پی زندگی کریمانه در این کشور هستند.

دبیرکل الوفاق تشکیل گروه های مسلح را به شدت رد کرد و اظهار داشت: رژیم برای اینکه معترضان را خشن معرفی کند در صدد تشیکل گروه هایی است تا از جان شهروندان در برابر راهپیمایی کنندگان حمایت کند، این نقشه نظام برای شکاف و فتنه است.

وی ادامه داد: ملت بحرین، یکپارچه است و می تواند از جان یکدیگر محافظت کند و نیازی به تشکیل این گروه ها که با هدف ایجاد شکاف و فتنه در میان ملت صورت می گیرد ندارد.

حجت الاسلام سلمان تاکید کرد: شیعیان و سنی های بحرین به همراه گروه های سیاسی دست به دست هم داده اند و تا تحقق خواسته های خود به اعتراض و تحصن ادامه می دهند./980/گ
ارسال نظرات