۱۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۹۹۹۵۸
حجت الاسلام والمسلمین رجبی:

آیت‌الله مهدوی کنی چهره‌ای مبارز، عالم و مدیری فعال است

خبرگزای رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با تبریک انتخاب آیت الله مهدوی کنی از سوی اعضای مجلس خبرگان به عنوان رییس این مجلس، از وی به عنوان چهره ای برجسته و شاخص یاد کرد و اظهار داشت: بحمدلله خبرگان به خوبی تشخیص دادند که برای ریاست این مجلس چهره ای خدوم، عالم و مبارز، مدیر و هم فعال در عرصه های سیاسی و اجتماعی را انتخاب کردند.
1/  حجت الاسلام و المسلمين محمود رجبي عضو جامعه مدرسين
حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی، از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به انتخاب آیت الله مهدوی کنی به عنوان رییس مجلس خبرگان رهبری، ابراز داشت: شخصیت ایشان هم به لحاظ علمی، انقلابی و مدیریتی برجسته است.

وی ابراز داشت: ایشان از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در مسیر مبارزات حضور داشتند و در رژیم گذشته مبارزه می کردند، دستگیر و زندانی شدند و همواره در مسیر آرمان های حضرت امام فعال بودند.

این استاد حوزه علمیه قم تاکیدکرد: بعد از انقلاب نیز آیت الله مهدوی کنی در مسیر نظام اسلامی، امام و رهبری بودند و مسؤولت هایی را داشتند و در جامعه روحانیت مبارز نیز به عنوان چهره ای شاخص و رییس این تشکل روحانی فعال حضور داشتند.

وی تاکیدکرد: آیت الله مهدوی کنی از نظر علمی نیز به عنوان چهره برجسته در تهران مورد توجه بودند و اولین دانشگاه با انگیزه های اسلامی را پایه ریزی کردند.

این عضو شورای عالی حوزه با بیان اینکه آیت الله مهدوی کنی هم در مسائل حوزوی و هم در مسائل دانشگاهی یک عنصر بسیار مؤثر و کارآمد به شمار می آیند، از رییس جدید مجلس خبرگان به عنوان معلم اخلاق یاد کرد و گفت: ایشان همان گونه که شخصیت برجسته علمی هستد در سجایای اخلاقی نیز معلم اخلاق و روحانی بدون هوای نفس و حب ریاست هستند.

وی افزود: بحمدلله به خوبی خبرگان تشخیص دادند که برای ریاست این مجلس چهره ای خدوم، عالم و مبارز، مدیر و هم فعال در عرصه های سیاسی و اجتماعی را انتخاب کردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: امیدواریم با حضور ایشان در ریاست مجلس خبرگان شاهد شکوفایی بیشتر باشیم و آنچه جامعه ما از مجلس خبرگان انتظار دارد که در مسیر تایید نظام فعالیت داشته باشد، فعالیت چشمگیرتری را شاهد باشیم.

وی در پایان با تبریک انتخاب آیت الله مهدوی کنی به عنوان رییس مجلس خبرگان رهبری، تاکید کرد: از حسن انتخاب اعضای مجلس خبرگان تشکر می کنیم و این حرکت خداپسندانه را ارج می نهیم. /924/ت302/ص
ارسال نظرات