۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۶۷۵۴۵۱
حجت الاسلام والمسلمین لائینی در بازدید از خبرگزاری رسا:

هر طلبه باید یک رسانه باشد

هر طلبه باید یک رسانه باشد
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: رسالت اصلی حوزه علمیه تبلیغ است، از این رو هر کدام از حوزویان باید به نوعی یک رسانه باشند و این مبنای روایی دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران صبح امروز در جریان بازدید از خبرگزاری رسا ضمن تبریک سالروز میلاد با سعادت امیرمؤمنان(ع) گفت: از اقدامات شما در حوزه سربازی در عرصه پیام و پیام رسانی تقدیر و تشکر داریم.

هر کدام از حوزویان باید یک رسانه باشند

وی با اشاره به آیه شریفه «ما عَلَى الرَّسُولِ إِلَّا الْبَلاغُ»، جایگاه اطلاع رسانی، تبلیغ و پیام رسانی را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: رسالت اصلی حوزه علمیه تبلیغ است، از این رو هر کدام از حوزویان باید به نوعی یک رسانه باشند و این مبنای روایی دارد، زیرا پیامبر اکرم(ص) فرموده است «هر کس اندازه یک آیه از من در محافل نقل کند».

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه امروز در عرصه اطلاع رسانی، سرعت حرف اول را می زند، بیان کرد: امروز رسانه های رسمی رقیب بزرگی به نام فضای مجازی دارند، از این جهت باید در انتشار اخبار سرعت و دقت داشته باشند؛ افزون بر این باید دانست که همه رسانه های رسمی انقلابی باید بازویی نیز در فضای مجازی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه صداقت و حفظ امانت از عوامل جلب اعتماد مخاطبان است، ابراز کرد: باید به جایی برسید که همه حوزویان شما را بشناسند و حداقل هر روز یک مرتبه اخبار حوزه را از سایت شما پیگیری کنند.

پ/رسانه باید ایده محور باشد / در عرصه اطلاع رسانی، سرعت حرف اول را می زند

رسانه باید ایده محور باشد

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان اینکه رسانه باید ایده محور باشد، مطرح کرد: امروز رسانه های انقلابی باید برای خودشان افق و محورهایی را مشخص کرده و آنچه را که جریان انقلابی را تقویت می کند اطلاع رسانی کنند.

امام جمعه ساری با قرائت آیه شریفه «كَم مِن فِئَةٍ قَليلَةٍ غَلَبَت فِئَةً كَثيرَةً» تأکید کرد: دشمن با پشتوانه های شیطانی پا به میدان می گذارد، اما ما با پشتوانه های الهی وارد عرصه ها می شویم، از این جهت با عزم بزرگ و مستحکم خواهیم توانست بر دشمن غلبه داشته باشیم؛ بدون شک با تکیه و توکل بر خداوند می توانیم در جنگ نرم بر همه تبلیغات گسترده دشمن فائق آییم.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) هم مرد بزرگی بودند و هم عزم راسخ و بزرگی داشتند، اظهار داشت: گاهی برخی خیال می کنند نهایت عزم امام راحل این بود که شاه را برکنار کند، در حالی که این ابتدایی ترین هدف امام(ره) بود؛ امروز باید دانست که ایشان از ابتدا درصدد این بودند که آمریکا و صهیونیسم را نابود کنند، از این رو ما نیز باید با ایده های بزرگ و افراد بزرگ پا به عرصه های مختلف بگذاریم.

انتقاد نماینده ولی فقیه در مازندران از عملکرد دولت در زمینه قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی همچنین در بخشی از سخنان خود با انتقاد از عملکرد دولت در زمینه دور زدن قانون «اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها» خاطرنشان کرد: حرکت دولت در این زمینه نوعی دور زدن قانون مصوب مجلس بود، زیرا بر اساس این قانون باید کلیه همکاری ها با آژانس قطع می شد، اما با اقدام دولت این کار تقریباً سه ماه به تأخیر افتاد.

پ/رسانه باید ایده محور باشد / در عرصه اطلاع رسانی، سرعت حرف اول را می زند

تجلیل مدیرعامل خبرگزاری رسا از شخصیت علمی و انقلابی نماینده ولی فقیه در مازندران

حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا نیز در جریان این بازدید، از شخصیت علمی و انقلابی امام جمعه ساری تجلیل کرد و گفت: بحمدالله امروز با اقدامات ارزشمند حضرتعالی جریان انقلابی در استان مازندران تقویت شده است.

وی ادامه داد: امروز جریانات علاقه مند به نظام و جریانات خودجوش و مخلص به برکت اقدامات انقلابی شما تقویت شده اند و برای این که همواره در سطح استان مازندران وفاق و همدلی را دنبال می کنید، از شما تقدیر و تشکر داریم.

حجت الاسلام محققی با اشاره به تأثیرگذاری و نفوذ کلام حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در میان جامعه حوزوی و دانشگاهی استان مازندران، خاطرنشان کرد: محوریتی که در شخصیت های دانشگاهی دارید برای پیشبرد اهداف استان و توسعه آن ارزشمند بوده است.

مدیرعامل خبرگزاری رسا توجه نماینده ولی فقیه به قشر علمی استان مازندران در راستای توسعه، بهبود، پیشرفت و تعالی این استان را مورد اشاره قرار داد و مردمی بودن و توجه به محرومان و مستضعفان در سراسر استان را از ویژگی های بارز وی برشمرد.

وی با بیان اینکه یکی از استان هایی که روحانیت همراه و همدلی دارد، استان ماندران است، عنوان کرد: البته باید دانست که اختلاف نظر و تفاوت سلیقه مایه رشد و سعادت است، اما روحانیت این استان اگر اختلاف نظرهایی هم دارند، آن را در جمع های خصوصی خود مطرح می کنند و آنچه در ویترین و در معرض مشاهده قرار می دهند، همدلی و همراهی است./841/پ201/ب1

ارسال نظرات