۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۶۷۵۴۳۷
صبح امروز صورت گرفت؛

بازدید نماینده ولی فقیه در مازندران از خبرگزاری رسا

بازدید نماینده ولی فقیه در مازندران از خبرگزاری رسا
نماینده ولی فقیه در مازندران با حضور در ساختمان خبرگزاری رسا از این رسانه حوزوی بازدید کرد و در جریان فعالیت های آن قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران صبح امروز با حضور در خبرگزاری رسا از این رسانه حوزوی بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی و هیأت همراه از تحریریه و بخش های مختلف مؤسسه رسا بازدید کردند و از نزدیک در جریان فعالیت های این مجموعه خبری حوزوی قرار گرفتند.

مدیرعامل و شماری از دبیران خبرگزاری رسا در خلال این بازدید گزارش هایی از فعالیت های مجموعه و سرویس های مختلف این رسانه حوزوی ارائه دادند.

بازدید نماینده ولی فقیه در مازندران از خبرگزاری رسا

نماینده ولی فقیه در مازندران در این بازدید با تبریک سالروز میلاد با سعادت مولی الموحدین، امیرمؤمنان(ع) و امام جواد(ع) فعالیت های خبرگزاری رسا در زمینه پوشش اخبار حوزه های علمیه، علما و شخصیت های حوزوی و انعکاس آن به جامعه را مورد قدردانی قرار داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی جایگاه با اهمیت رسانه در دنیای امروز را مورد توجه قرار داد و با تأکید بر لزوم حضور جدی و مؤثر طلاب و روحانیون در این عرصه با اهمیت، هجمه های رسانه ای را از جمله مصادیق جنگ نرم دشمن برشمرد./841/پ202/ب1

ارسال نظرات