۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۶۷۸۷۲۷
حجت الاسلام سبزی در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

بی تدبیری دولت مردم را در تنگنا قرار داده/اهداف انتخاباتی؛ پشت پرده مذاکرات

بی تدبیری دولت مردم را در تنگنا قرار داده/اهداف انتخاباتی؛ پشت پرده مذاکرات
نماینده مجلس با بیان اینکه برخی از طریق مذاکره با غرب به دنبال اهداف انتخاباتی هستند، گفت: فردی را انتخاب کنیم که خواهان بهبود معیشت مردم باشد.

حجت الاسلام محمد سبزی، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به تبیین اهمیت حضور و مشارکت حداکثری و پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و گفت: مشروعیت و مقبولیت نظام مقدس اسلامی به جهت مردمی بودن آن است، از این رو به هر میزان حضور و مشارکت مردم در صحنه انتخابات بیشتر باشد، قدرت و اقتدار داخلی و خارجی نظام اسلامی بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی تا کنون میزان حضور مشارکت مردم در انتخابات برخلاف تبلیغات منفی و کارشکنی های دشمنان داخلی و خارجی، پرشور بوده است، افزود: در انتخابات دوره قبل مجلس شورای اسلامی، مقداری میزان مشارکت مردم کاهش یافته بود و این امر سبب شد که رسانه های خارجی از این امر سوء استفاده و تبلیغات منفی علیه نظام اسلامی داشته باشند.

حجت الاسلام سبزی بیان کرد: اتخاذ سیاست های دوگانه و بی تدبیری دولتمردان در جهت رسیدگی به معیشت مردم، سبب دلسردی مردم از حاکمیت و مسؤولان نظام می شود و بر میزان مشارکت مردم در پای صندوق های رأی تأثیر گذار خواهد بود.

نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید مردم ایران بدانند که با عدم مشارکت در انتخابات مشکلات کشور و بهبود معیشت حاصل نخواهد شد، بلکه سبب تضعیف اقتدار و امنیت کشور در منطقه خواهد شد.

برخی از طریق مذاکرات مجدد با غرب به دنبال اهداف انتخاباتی هستند

برخی از طریق مذاکرات مجدد با غرب به دنبال اهداف انتخاباتی هستند

وی با بیان اینکه برخی از طریق مذاکرات مجدد با غرب به دنبال اهداف انتخاباتی هستند، گفت: دولتمردان مردم را در تنگناهای معیشتی قرار دادند و همچنین دوباره مذاکرات برجامی خود را در وین شروع کردند، زیرا آنها درصدد القای این مسأله هستند که تنها راه حل بهبود معیشت مردم و گشایش مشکلات کشور مذاکره با سران غربی است.

نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: متأسفانه برخی اکنون دم از رفراندوم دوباره می زنند و این گونه می خواهند القا کنند که مردم دیگر خواستار نظام اسلامی نیستند، در حالی که مردم اصل انقلاب، نظام و حاکمیت اسلامی را قبول دارند.

مبلغان مردم را به حضور پرشور در پای صندوق های رأی دعوت کنند

حجت الاسلام سبزی با بیان اینکه باید نیروهای انقلابی با بهره گیری از رسانه ها و فضای مجازی آثار و فواید حضور و مشارکت بالا در پای صندوق های رأی را برای مردم تبیین کنند، گفت: مبلغان، روحانیت و رسانه ها مردم را به حضور پرشور پای صندوق های رأی دعوت و آثار ایجاد دولت انقلابی و کارآمد را برای ملت تبیین کنند.

نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم نامزدی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند که خواهان حل مشکلات کشور و بهبود معیشت مردم با بهره بگیری از توان داخلی باشد./998/

ارسال نظرات