۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۶۷۱۷۱۶
مکتب سلیمانی؛

حوزویان پیشگام ترویج مکتب حاج قاسم باشند

حوزویان پیشگام ترویج مکتب حاج قاسم باشند
حجت الاسلام سبزی با بیان اینکه در حوزه­‌های علمیه مکتب حاج قاسم سلیمانی واکاوی شود، گفت: طلاب و حوزویان پیشگام ترویج مکتب سلیمانی در جامعه شوند.

حجت الاسلام محمد سبزی نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به تبیین شاخص های مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس پرداخت و گفت: مکتب و ائدیولوژی و نوع جهان بینی شهید سلیمانی و همراهان وی در مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه تدریس شود.

حجت الاسلام سبزی اظهار داشت: مهمترین ویژگی شهید سلیمانی اخلاص وی در گفتار و عمل بود و این شهید بزرگوار همانند مالک اشتر تابع ولی امر مسلمین و دستورات رهبر معظم انقلاب بوده است.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی دروس حوزوی را نخوانده بود، اما با لباس خاکی خود، تابع محض دستورات ولایت فقیه بوده است، افزود: شیخ امجد، سالیانی دروس حوزوی خوانده و خود را استاد اخلاق حوزه می داند، اما اظهارنظرهایی در تضعیف جایگاه رهبر معظم انقلاب و نظام اسلامی ایران به زبان جاری می کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: باید در حوزه­‌های علمیه مکتب حاج قاسم سلیمانی واکاوی شود و طلاب و حوزویان پیشگام در ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی در جامعه شوند.

وی با اشاره رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره انتقام سخت از آمریکا، گفت: حمله موشکی ایران به پادگان عین الاسد تنها یک سیلی و هشدار برای استکبار جهانی در منطقه بود و انتقام سخت و بزرگ با خروج آمریکا از منطقه و نابودی صهیونیسم صورت خواهد گرفت./998/ت302/ب1

ارسال نظرات