۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۶۷۱۷۱۱
مکتب سلیمانی؛

شهید سلیمانی مأموریت صدور انقلاب را به خوبی اجرا کرد

شهید سلیمانی مأموریت صدور انقلاب را به خوبی اجرا کرد
نماینده ولی فقیه در کرمان با بیان اینکه شهید سلیمانی مأموریت صدور انقلاب را بر عهده گرفت و آن را به خوبی اجرا کرد، مکتب سلیمانی را مکتبی وحدت آفرین دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در کرمان در سخنان آدینه ای خود که از ویژه برنامه رادیویی «در ساحت حضور» پخش شد، با اشاره به معیارهای جهاد در نگاه دینی، گفت: انسان هنگامی که همه معیارهای جهاد را در وجود خودش نهادینه کند به مقام رفیع شهادت دست می یابد.

وی با بیان اینکه شهادت شهید سلیمانی مصداق آیه شریفه «ان الذین ... سیجعل لهم الرحمن ودا» بود، اظهار داشت: امروز محبت شهید سلیمانی در دل همه آزادی خواهان جهان نهادینه شده است و ما گوشه ای از آن را در عراق و ایران دیدیم.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی از خودگذشتگی های سردار سلیمانی را مورد توجه قرار داد و با اشاره به اینکه ایشان گذشت جامع داشتند، افزود: ایشان از نام، شهرت، زن و فرزندان خود گذشتند و همین موضوع ایشان را بلندآوازه کرد.

نماینده ولی فقیه در کرمان با بیان اینکه شهید سلیمانی در خانواده ای مذهبی و پاک بزرگ شد و رشد یافت، تأکید کرد: روحیه انفاق و ایثار از دوران نوجوانی در ایشان وجود داشت.

وی مجاهدت های شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس را مورد اشاره قرار داد و ابراز کرد: هنگامی که ایشان به جبهه رفت، طولی نکشید که به یک فرمانده تمام عیار تبدیل شد و فرماندهی لشکر 41 ثارالله را از آغاز تا پایان جنگ بر عهده گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه مواظبت، مراقبت و خودسازی در حین جبهه و جنگ، شهید سلیمانی را به یک چهره ممتاز تبدیل کرد، گفت: مجاهدت های ایشان در مأموریت های برون مرزی و مقابله مستقیم با استکبار جهانی در جبهه مقاومت بسیار قابل اهمیت است؛ باید دانست شهید سلیمانی مأموریت صدور انقلاب را بر عهده گرفت و آن را به خوبی اجرا کرد.

وی مکتب سلیمانی را مکتبی وحدت آفرین خواند و خاطرنشان کرد: همه ملیت ها با افکار مختلف در لشکر مقاومت حضور داشتند و این مکتب وحدت آفرین نام ایران اسلامی را بلندآوازه کرد./841/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷
این یک سال که جسم مطهرت در میان ما نبود، جای‌ات برای ما خاکیان خیلی خالی بود اما اینکه یک سال به ظهور موعود الهی نزدیک‌تر شدیم قلب‌مان را مقابل این خسارت، زنده و امیدوار نگه می‌دارد.
اگر این انتظار منجی نبود معلوم نبود دوستان شما و همراهان شما به خصوص رهبر دل سوخته انقلاب چه بهشان می‌گذشت.
امید به ظهور مهدی موعود چه معجزه‌ها که نمی‌کند. اللهم عجل لولیک الفرج...
1
0